دستاوردهای انقلاب اسلامی معجزه آساست

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 14 بهمن 1391
امام جمعه بافق:
دستاوردهای انقلاب اسلامی معجزه آساست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تاکنون مجحزه‌آسا بوده و مایه افتخار نظام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا و امام راحل اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی (ره) نظام طاغوت را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ برد.

وی با اشاره به دستاوردهای پیروزی انقلاب افزود: سرنگونی طاغوت و پدیدار شدن قدرت دین و اسلام از مهم‌ترین دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی است.

سلیمانی، پیشرفت‌های علمی و فضایی کشور را مهم عنوان کرد و بیان داشت: به برکت انقلاب این پیشرفت‌ها در شرایطی که دشمنان نظام برای کشور پیش آورده‌اند، همچنان ادامه دارد.

سلیمانی، پرتاب کاوشگر ایرانی به فضا که با یک موجود زنده همراه بود را از دستاوردهای شگرف انقلاب دانست و گفت: دشمنان اسلام و نظام تحمل این پیشرفت‌ها را ندارند و به همین خاطر در انعکاس آن انحراف ایجاد می‌کنند.

امام جمعه بافق این دستاوردها را در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی موجود، معجزه‌آسا و مایه افتخار نظام عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت اسلامی اشاره کرد و گفت: استکبار از وحدت کشورهای مسلمان هراس دارد و تلاش می‌کند با تفرقه‌افکنی و اختلاف، بیداری کشورهای مسلمان را به طرف خود سوق دهد.

سلیمانی با تاکید بر حفظ وحدت بین مسلمانان جهان افزود: ایجاد چالش و تنش در برخی از مسائل به ضرر جامعه است و این موضوع برای تصمیم‌گیری درست ایجاد مشکل می‌کند.

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: ارائه راهکارها برای رفع مشکلات جامعه هم باید بر اساس فکر و اندیشه باشد تا در مسیر صحیح خود رفع شود.

وی با اشاره به دو انتخابات در پیش روی در آینده کشور بیان داشت: ایجاد وحدت و پایبندی به آن همه مشکلات را به راحتی حل می‌کند و باعث اعتماد و همدلی می‌شود.

سلیمانی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در مورد دغدغه‌های ایشان در زمینه معیشت مردم گفت: توصیه مقام معظم رهبری به مسئولان و متصدیان امور برای رفع مشکل بیکاری و معیشتی مردم جدی است.

خطیب نماز جمعه بافق تصریح کرد: مقام معظم رهبری پرداختن به موضوع معیشت و اقتصاد مردم که در رأس آن بیکاری است را از همه امور مهم‌تر می‌دانند.

وی با بیان اینکه منکر اقدامات مثبت و ارزنده دولت نیستیم، افزود: نظام باید همه مشکلات مردم اعم از دنیوی و اخروی را مدنظر داشته باشد و برای رفع آن بکوشد و برای رفع مشکلات اشتغال جوانان برنامه‌ریزی کند.

سلیمانی همچنین در خطبه اول نماز جمعه این هفته در ادامه سلسله بحث‌های عوامل تحکیم خانواده گفت: دغدغه‌های زندگی و چالش‌های آن آثار سوئی در اجتماع خواهد داشت. سربلندی یک جامعه به استحکام نظام خانواده آن بستگی دارد.

وی با اشاره به دستورات اسلام به پیامبر اکرم (ص) افزود: اسلام در زمینه استحکام پایه‌های زندگی و خانواده دستورات اساسی داده است و تاکید زیادی روی آن دارد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page