اعتراضات به نحوه مدیریت مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان یزد بالاگرفت /اخراج کارگران میراث فرهنگی میبد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 15 بهمن 1391

به گزارش یزدفردا “عده ای از کارکنان میراث فرهنگی استان یزد دیروز با تجمع در محل اداره میراث و استانداری یزد خواستار تغییر مدیریت این اداره کل شدند .

معترضین که روز گذشته در استانداری یزد حضور یافته بودند به نحوه مدیریت مدیر این نهاد اعتراض نموده و خواستار تغییر در مدیریت  این نهاد شدند.

براساس این گزارش عده ای از هتل داران و مرتبطین با گردشگری و میراث فرهنگی نیز کارکنان میراث فرهنگی استان را همراهی می‌نمودند .

دوستداران میراث فرهنگی در استان یزد با نگرانی تحولات میراث فرهنگی استان را دنبال می کنند و نگران از تصمیماات غیر کارشناسی  مسئولین این نهاد هستند که بعضا عوارض جبران ناپذیری را به این بخش حیاتی وارد می کند و امید دارند که مسئولین ارشد استان و کشور با ورود به مسئله از ادامه این روند پیشگیری نمایند

گزارشات تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد

میبد نیوز: متاسفانه اخیرا در میبد نیز قریب ۱۰  نفر از نیروهای کارگری( با سابقه تا ده سال)  که در بین آنها پدر یک شهید نیز بود از کار اخراج شدند و یابهتر بگوئیم قرادادشان تمدید نشد و این در حالی است که قبلا اعلام شده بود تغییر مدیریت اداره میراث فرهنگی میبد به دلیل عدم ضرر نمودن شهرستان بوده است!!

فرماندار محترم بیش از۴۰ روز دیگر به ایام نوروز و مسافرتهای نوروزی باقی است لطفا از میراث فرهنگی بخواهید برنامه‌های میراث فرهنگی را در این خصوص اعلام نماید و امیدواریم که در خصوص عملکرد میراث فرهنگی ،بخصوص اداره کل ما اشتباه کرده باشیم!!!

منبع:میبد نیوز


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page