نواختن زنگ حماسه حضور در مدارس شهرستان بافق

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 10 اسفند 1390

در آستانه انتخابات صورت گرفت:

نواختن زنگ حماسه حضور در مدارس شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، در آستانه 12 اسفند روز برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس زنگ حماسه حضور رأی اولی‌ها در تقارن با هفته تربیت اسلامی با حضور فرماندار و تني چند از مسئولين شهر در بافق نواخته شد.

در این مراسم که صبح يكشنبه در دبيرستان دخترانه ادب شهرستان بافق برگزار شد، فرماندار بافق در سخنانی نظام اسلامی ایران را حاکمیتی برگرفته از رأی و اعتماد مردم توصیف کرد و گفت: اعتبار تمام قوای نظام به حضور مردم و پشتیبانی آنها در صحنه است و مجلس خود مظهر حاکمیت مردم در اداره جامعه است.

حسين ندافيان افزود: آن چه که انتخابات 12 اسفند را متمایز از انتخابات دیگر می‌کند حضور با بصیرت ،همراه با شور و شوق مردم در پای صندوق‌های رأی است که دانش‌آموزان بخصوص راي اولي ها نیز در این مسیر مشارکت خود را نشان می‌دهند.

وی این مشارکت را بهترین برگ برنده در سازندگی کشور و حرکت توسعه‌آفرین بیان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب شورآفرین در به راه‌ انداختن اراده و حاکمیت مردم است و دشمنان ما نیز از همین قدرت و صلابت در هراس و نگرانی هستند.

به گفته ندافيان ، روز 12 اسفند روز سرنوشت مردم است و دشمن می‌خواهد که در ذهن ما شبهه ایجاد کند که حضور پیدا نکنیم و ما باید بدانیم که آنها دلشان به سرنوشت این ملت نمی‌سوزد، ایران امروز الگوی کشورهای خیزش مردمی است پس علاوه بر تقویت ارزش‌های خود باید در کشورهای دیگر نیز امید را تقویت کند.

فرماندار بافق تصریح کرد: ایران اسلامی ما هم اکنون با توانمندی تمام راه‌ پیشرفت و اعتلا را در پیش گرفته است و ما این حرکت را مدیون رهبری‌های حكيمانه مقام معظم رهبری در تصمیم‌های درست و چاره‌اندیشی مناسب در مقابله با فتنه‌های داخلی و خارجی هستیم.

در ادامه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج بافق ضمن تاكيد بر مشاركت صد در صدي مردم در انتخابات گفت: مردم ایران بیش از سه دهه است که با ترفندها و حیله‌های رنگین دشمن مواجه هستند در حالی که همین ملت در سال‌های اخیر به موفقیت‌ها و توفیقات روزافزونی دست یافته و در سال‌های آینده نیز همین مسیر را با قدرت دنبال می‌کنند.

بمانعلي باقيان از انتخابات به عنوان قدرت نرم ایران در مواجهه با اردوگاه کفر یاد کرد و گفت: مردم ما در یوم انتخابات بار دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی را در اندیشه زبون و پلید خود ناکام می‌گذارند.

شايان ذكر است در حاشيه اين مراسم دانش آموزان بصورت نمادين در پاي صندوق راي حاضر و راي خود را در صندوق اخذ انداختند.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page