در دیدار زارع زاده با معاون وزیر کشور، مشکلات شهرداری هرات و مروست بررسی شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 17 بهمن 1391

به گزارش دفتر نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده در خصوص مشکلات شهرداری هرات و مروست گفت: در جلسه ای که به همراه فرماندار خاتم با معاون وزیر کشور در حوزه دهیاری‌ها و شهرداری‌های کل کشور داشتیم مصوب شد تسهیلاتی جهت سرمایه گذاری به شهرداری‌های شهرستان اختصاص داده شود.

وی افزود:این تسهیلات جهت سرمایه گذاری و ایجاد یک منبع درآمد برای شهرداری‌ها جذب شده است.

 

دکتر زارع زاده با بیان اینکه در شهرستان خاتم استعدادهای زیادی در همه زمینه‌ها وجود دارد گفت:شهرداری باید به سمت سرمایه گذاری حرکت کند نه مصرف و طرح‌هایی به عنوان سرمایه جاری برای آینده داشته باشد که محتاج روزمره نباشد و دغدغه ای برای هزینه‌های خود نداشته باشد.

 

نماینده مردم خاتم در مجلس با بیان اینکه اگر شهرداری‌ها منبع درآمدی نداشته باشند ورشکست می‌شوند افزود:من معتقدم شهرداری باید یک منبع درآمد پایه و ثابت داشته باشد که در تامین مخارج خود و حتی در زمینه عمران هم با مشکل رو به رو نشود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت:برای توسعه اختیارات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها طرح توسعه روستاها در آینده ای نزدیک به مجلس ارائه می‌شود.

دکتر زارع زاده  بابیان اینکه روستاها منبع درآمدی برای کشور هستند گفت:طرح توسعه روستا تکمیل کننده طرح‌هادی روستا است و این طرح قبلا یک بار به مجلس رفته است ولی رای نیاورده و هم اکنون این طرح در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در حال بازبینی است.

وی افزود: طرح توسعه روستا باعث  رونق و آبادانی روستاها می‌شود تا حدی که دهیاریها منبع درآمدی برای شهرداری می‌شوند و به توسعه شهرها و کشور کمک می‌کنند.

زارع زاده در پایان، ضمن تشکر از مردم شهرستان خاتم افزود: بنده برای خدمت و آماده کردن فضای پیشرفت برای همه مردم وارد مجلس شده ام و انشالله به کمک مردم در آینده شاهد شکوفایی شهرستان خاتم خواهیم بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page