تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات صنعتگران مهریز می‌گذارم

دسته: اقتصادی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 17 بهمن 1391

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام همت و تلاش خود را برای رفع مشکلات صنعتگران مهریزی به کار می‌گیرم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام دخیل عباس زارع‌زاده در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی مهریز به مناسبت دهه فجر، از شرکت فرش راه بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات این واحد فعال صنعتی شهرستان مهریز آشنا شد.

وی با اشاره به اینکه رونق فعالیت اقتصادی شهرستان آسایش، رفاه و امنیت اجتماعی مردم منطقه را به همراه خواهد داشت، بیان داشت: حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در شهرستان مهریز از اهم اولویت‌ها در رفع محرومیت‌زدایی این شهرستان است و در شرایط حاضر بخش صنعت این شهرستان به دلیل تحریم‌های شدید با مشکلاتی مواجه شده است که تلاش می‌شود با شناسایی و کارشناسی مشکلات، از مدیران واحدهای تولیدی مهریزی حمایت شود.

نماینده مردم مهریز تصریح کرد: تمام هم و غم خود را برای رفع مشکلات و تامین خواسته‌های فعالان بخش اقتصادی مهریز می‌گذارم و برگزاری این بازدید بدون تردید گامی موثر در راستای شناسایی مشکلات و پیگیری برای رفع آن خواهد بود.

زارع‌زاده با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان وظیفه دارند از سرمایه‌گذاران واقعی که موجبات رونق اقتصادی و اشتغالزایی را فراهم می‌آورند، حمایت کنند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه فضا برای سرمایه‌گذاری امن و مطمئن در شهرستان مهریز فراهم شده است و هیچ نگرانی از این بابت در شهرستان وجود ندارد.

ابراهیم نیک فرجام، مدیرعامل شرکت فرش راه نیز در این بازدید ضمن تقدیر از حضور نماینده مردم مهریز در این واحد اظهار داشت: این حضور نشان از جدیت و پیگیری مسئولان نظام جمهوری اسلامی در رفع مشکلات صنعتگران دارد.

وی با اشاره به محصول تولیدی واحد صنعتی فرش راه گفت: امروزه با توسعه شهرها و افزایش ترافیک بین شهری به دلیل رشد و گسترش صنعت و جمعیت، توسعه راه‌ها و جاده‌ها اهمیت حیاتی یافته است و آسفالت خوب و استاندارد و اجرای مطمئن آن می‌تواند مانع بخشی از تصادفات جاده‌ای شود.

نیک فرجام افزود: به کارگیری آخرین استانداردها در تولید و اجرای آسفالت باعث افزایش طول عمر آسفالت شده و هزینه‌های نگهداری و ترمیم جاده‌ها را کاهش خواهد داد و از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری می‌کند.

مدیرعامل شرکت فرش راه یادآور شد: با همکاری دفتر فنی استانداری و اداره محیط زیست و همکاری ادارات راه استان همچنین شهرداری‌های مناطق و راهنمایی‌های پیمانکاران بزرگ مجری آسفالت، توانسته‌ایم این گام بزرگ را که کنترل کیفی استاندارد ISO9000 است را برداریم.

مدیرعامل شرکت عمران شهرک صنعتی مهریز نیز در این بازدید ضمن تقدیر از نماینده مهریز و اهتمام جدی او برای رفع مشکل صنعتگران مهریزی گفت: تنها راه رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری در شهرستان، احیا مجدد صنعت در مهریز است.

محمدرضا بشارت افزود :رفع بعضی از مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان در حوزه اختیارات دستگاه‌ای اجرایی استان است و این گونه مشکلات با همکاری مدیران دستگاه‌ای اجرایی استان قابل رفع است.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات عمده حال حاضر صنعتگران شهرستان مهریز با توجه به انجام سرمایه‌گذاری های اولیه توسط آنان، نداشتن نقدینگی و سرمایه در گردش برای خرید و تأمین مواد اولیه و رقابت در بازار فروش است.

بشارت خاطرنشان کرد: دولت باید از کمک مستقیم به صنعتگران فعال شهرستان دریغ نورزد تا بتوانیم با توجه به پتانسیل‌های موجود در سطح شهرستان شاهد رشد صنعتی و اقتصادی مناسبی باشیم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
حسني این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 18 بهمن 1391 - 9:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

پس ما چي ؟؟؟؟؟؟؟؟

You cannot copy content of this page