از منظر دین و عقل ، ورزش برای تقویت وسلامت جسم ضروری است

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 18 بهمن 1391

با حضورمعاون فرماندار ، اختتامیه مسابقات والیبال روستایی برگزار شد

معاون فرماندار : از منظر دین و عقل ، ورزش برای تقویت وسلامت جسم ضروری است.

DSC06449

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، مراسم اختتامیه مسابقات والیبال روستایی ویژه خواهران با حضور معاون فرماندار ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، مدیر باشگاه ورزشی آهن و تنی چند از مسئولین محلی در سالن کوثر مجموعه تختی بافق برگزار شد.

معاون فرماندار بافق ضمن تبریک ایام فرخنده و مبارک دهه فجر اظهار داشت : حقيقت اين است كه كشور و جامعه‏ى ما بعد از انقلاب، در تمام طول اين دوران، لحظات حساسى را گذرانده است كه نقش جوانها و تأثير حالت جوانى و استعدادهاى جوانى در آن، يك نقش برجسته است.

علی اصغر رنجبر با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ورزش گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب تحصيل، تهذيب نفس و ورزش سه عامل اصلي پيشرفت جوانان است.

وی با ضروری خواندن ورزش  برای تقویت و سلامت جسم خاطر نشان کرد : اگر بخواهیم جسم خود را به قدرت ، توانایی و استعدادهای گوناگون برسانیم باید ورزش کنیم .

DSC06452

حسن آتش افروز با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال روستایی گفت: این سری از مسابقات با همت هیات والیبال شهرستان و باشگاه ورزشی  آهن با حضور 8 تیم از روستاهای مختلف بافق در ایام دهه مبارک فجر به مدت 5 روزبرگزار شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان بافق ضمن تشریح برگزاری این سری از مسابقات افزود: تیم روستای بشکان مقام اول مسابقات والیبال خواهران را به دست آورد و تیم روستای شیطورحائز مقام دوم شد ضمن اینکه تیم کوشک مقام سوم را از آن خود کرد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page