حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید می کند/طرحهای قابل افتتاح در بهاباد چیست؟

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
جمعه - 20 بهمن 1391
امام جمعه بهاباد با تاکید بر اهمیت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: شرایط خاص دنیا و کشوراقتضا می کند مردم با بصیرت بیشتر همانطور که چشم فتنه گران را در آوردند باید امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کنند

به گزارش بهاباد خبر؛ امام جمعه بهاباد با تاکید بر اهمیت حضور بیشتر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: شرایط خاص دنیا ،شرایط خاص کشورو شرایط خاص شهرستانمان اقتضا می کند که شما عزیزان با بصیرت بیشتر همانطور که چشم فتنه گران را در آوردید باید امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کنید .

وی افزود: شما باحضور خود اعلام می کنید مسئولی اشتباه کرده و بی مهری داشته است ،مردم بزرگوار حساب آن عده را پای نظام نمی گذارند.

طرحهایی که در بهاباد می توانیم شاهد افتتاح آنها باشیم چیست؟

خطیب جمعه بهاباد با اشاره به طرحهای مختلفی که در این ایام در شهرها و مناطق مختلف کشور اجرا و افتتاح می شود گفت: من به عنوان یک خدمتگزار یک سئوال از مسئولان دارم و امیدوارم انها را به فکر واردارد و آن این است که  در بهاباد چه طرحی به شکوفایی رسیده و امروز شاهد افتتاح آن می توانیم باشیم؟

مسئولینی که باعث خوشحالی آمریکا و اسرائیل می شوند باید توبه کنند                                  

حجت الاسلام سیف الله دهقانی  با محکوم کردن رفتار برخی از مسئولین که با نادیده گرفتن سفارشات رهبری مبنی بر وحدت و همدلی برای رفع مشکلات ، با حرکات و حرفهای خود باعث خوشحالی امریکا و اسرائیل شدند،گفت: امام خمینی(ره) فرمودند: وای به حال کسانی که آمریکا و اسرائیل از آنها خوششان بیاید . این حرکات چه کسانی را خوشحال کرده و چه کسانی را ناراحت کرده است .

وی افزود: این افراد باید از اقدامات ناشایستی که داشتند توبه کنند و جبران نمایند. افرادی که از نظر سابقه و قدرت نفوذ بین مردم بزرگتر بودند وقتی از زیر سایه ولایت کنار رفتند و از مردم جدا شدند،همین مردم انها را کنار گذاشتند.

در نظام جمهوری اسلامی انسان راحت تر می تواند با تقوی آشنا شود و در عمل ،با تقوی باشد

حجت الاسلام سیف الله دهقانی ضمن سفارش به تقوی به سخن پیامبر مکرم اسلام(ص) در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: تقوی به منزله سر کارهاست و هرکاری بدون تقوی ناقص و ابتر است همانطور که بدن انسان بدون سر ناقص است.

خطیب جمعه بهاباد ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجرو سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: تلاش شبانه روزی شما باعث شد نظامی پایه ریزی شود که بستری مناسب برای تقوی در آن وجود داشته باشد. در نظام جمهوری اسلامی انسان راحت تر می تواند با تقوی آشنا شود و در عمل ،با تقوی باشد.

اگر مسئولی وظیفه خود را نشناخت و انجام نداد باطل است و رفتنی است

دهقانی مصداق آیه “جاء الحق و زهق الباطل،ان الباطل کان زهوقا ” را علاوه بر برپایی جمهوری اسلامی و برچیده شدن نظام طاغوتی ، در مورد مسئولین نیز قابل مصداق  دانست و گفت: مسئولی که حق را می شناسد و به مردم خدمت می کند و عملش حق گونه است می ماند و اگر مسئولی وظیفه را نشناخت و انجام نداد باطل است و رفتنی است.

امام جمعه بهاباد با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سخنان خود مذاکره با آمریکا را کاملا محکوم کردند. وی افزود هر موقع که سیاست آمریکا شکست می خورد ندای نحسشان برای مذاکره بلند می شود آن هم با تهدید و تحریم بیشتر .

اگر دیدگاهی مطابق قرآن بود باید عمل کنیم ودر غیر این صورت آن را رد کنیم

 امام جمعه بهاباد اهمیت استفاده و بکارگیری قران در زندگی اظهار داشت : با آشنایی با قرآن خدا را هم می توان شناخت. وی گفت: باید دیدگاهها را به قرآن عرضه کنیم اگر مطابق آن بود عمل کنیم ودر غیر این صورت آن را رد کنیم .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page