مردم از افزایش قیمت‌ها نگرانند/ مسئولان چاره‌اندیشی کنند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 20 بهمن 1391
امام جمعه طبس گفت: مردم واقعا از افزایش مداوم قیمت‌ها نگرانند و لازم است همانطور که مقام معظم رهبری نیز تأکید فرموده‌اند، مسئولان دولت و مجلس با هماهنگی بیشتر برای حل مشکلات معیشتی مردم تلاش جدی‌تری کنند.

به گزارش  گلشن طبس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به افزایش مداوم قیمت‌ها، اظهار داشت: این روزها مردم واقعاً از گرانی‌ها و افزایش مداوم قیمت‌ها نگران‌اند و دچار مشکل هستند و لازم است همانطور که مقام معظم رهبری نیز تأکید فرموده‌اند، مسئولان دولت و مجلس و دیگر مسئولان با هماهنگی و دلسوزی بیشتر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کرده و برای حل مشکلات معیشتی مردم و همچنین ایجاد اشتغال تلاش جدی‌تری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای عظیم، متنوع و متعددی داشته که احیای اسلام و ارزش‌های اسلامی و عزت یافتن مسلمانان جهان از جمله برکات انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه طبس اضافه کرد: امروز ایران دارای جایگاه ویژه‌ای در معادلات جهانی است و در زمینه علوم مختلف و تکنولوژی‌های پیشرفته نیز نیز به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است.

وی با اشاره به ارسال موفقیت‌آمیز اخیر موجود زنده به فضا و بازگشت آن توسط دانشمندان ایرانی، خاطرنشان کرد: تکنولوژی ارسال موجود زنده به فضا تنها در اختیار تعداد معدودی از کشورهای جهان است و مهم اینجاست که در حالی دانشمندان کشورمان به این موفقیت بزرگ و قابل‌توجه دست یافته‌اند که جمهوری اسلامی ایران بیش از ۳۳ سال در تحریم است.

امام جمعه طبس ادامه داد: آمریکایی‌ها و دیگران که دست‌یابی ایران به این موفقیت را باور نمی‌کنند، این روزها به یاوه‌گویی افتاده‌اند، به طوری که سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده که این اقدام ایران ناقض قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل است و ایران حق دست‌یابی به موشک‌های دوربرد را ندارد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا تنها کشوری است که از سلاح اتمی استفاده کرده، خطاب به سران آمریکا تصریح کرد: ایران کشوری صلح طلب است و این شما بیچاره‌ها هستید که همواره منشاء کشتار مظلومان در دنیا بوده‌اید که نمونه آن را در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، مصر و… شاهد هستیم.

تبریک سالروز ولادت حضرت امام صادق(ع)، گرامیداشت روز فناوری هسته‌ای، تأکید بر خودداری کسبه و تجار از احتکار و گران‌فروشی و لزوم قناعت مردم در شرایط فعلی کشور، گرامیداشت سالروز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام، تسلیت درگذشت مرحوم دکتر حسن حبیبی از چهره‌های شاخص و تاثیرگذار کشور، گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش، تأکید بر حضور حداکثری مردم ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، و انتقاد از روند کند اجرای پروژه پارک خندق طبس واقع در جوار مسجد جامع این شهر، از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page