بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 21 بهمن 1391

 

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر ولیال عشر

ایام الله دهه مبارک فجر ، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارات انسان و در روزگار قحطی انسانیت ، با انقلاب اسلامی خویش ، صفحه ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و صدای خداخواهی ، معنویت ، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین انداز کرد.

انقلاب اسلامی ایران ، نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد و اسلام را به حکومت نشاند بلکه بر کشورهای منطقه و قواعد بین المللی و جهانی نیز تأثیر گذاشت و مرزهای جغرافیایی را در نوردیدند و مسلمانان جهان را از خواب غفلت بیدار کرد و رستاخیز اسلام را در سراسر جهان پدید آورد و امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان معجزه قرن بیستم کانون تحولات جهان در این برهه از تاریخ بدل شده است .

اکنون انقلاب اسلامی ، در حالی وارد سی وچهارمین سال پیروزی خود می شود که وعده الهی حضرت امام (ره) مبنی بر پیروزی ملت های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد ، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق می باشد . هم اکنون بیداری اسلامی و هوشیاری مستضعفان جهان ، نه تنها فرعون های شمال آفریقا را به گرداب قهر آمیز ملت خود گرفتار کرده ، بلکه کاخ ستم مرتجعان عرب را نیز به لرزه در آورده است . و جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار ملتهای آزاده ، مرزهای علمی ، فناوری و پیشرفت و توسعه و آبادانی را در نوردیده و سمبل حرکتهای رهایی بخش در سراسر جهان گردیده است .

و این نعمت (انقلاب اسلامی) اعجاز مانند ، بی تردید شکر و سپاس اعجاز گونه می طلبد ، و ما هر چه می کنیم در اطاعت و متابعت محض ، تنها برای سعادت خویش کرده ایم و خانه دنیا و آخرت خویش را آباد ساخته ایم .

ما ، طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران استان یزد ، همراه با ملت بزرگوار ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار و بصیر استان یزد در سی و چهارمین بهار آزادی ، بار دیگر با خروش و بانگ تکبیر در راهپیمایی سراسری با اسلام ، انقلاب ، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) تجدید عهد نموده و توطئه ها و تهدیدات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و آبادی داخلی آنها را نقش بر آب خواهند کرد .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page