بد اخلاقی های سیاسی ؛ نافی عدالت اجتماعی

دسته: مقالات
۳ دیدگاه
شنبه - 21 بهمن 1391

انقلاب اسلامی ایران در حالی به 34 سالگی خویش می رسد که تاکنون بسیاری از شرارت های دشمنان بدخواهش را بلا اثر گذاشته و شر وسوسه خناسان شیاطین را به خودشان بازگردانده، ایران اسلامی در این 34 سال پرافتخار به لطف الهی و در ظل توجهات  حضرت ولی عصر (عج) توانسته است از کوره حوادث سنگینی؛ جان به سلامت ببرد و تحت زعامت امام امت و خلف صالح آن حضرت بر قله های رفیع علم و دانش و پیشرفت و گسترش بایستد.

ایران اسلامی در یک نگاه ؛ تابع ولایت علی زمان خویش است و مردمان پاک نهاد آن دل در گرو تقدیم جان خویش به امر رهبر عظمای انقلاب حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) دارند و بس.

هرچند؛ هرکدام از این حوادث سه دهه گذشته انقلاب اسلامی ؛ به تنهایی ؛ کافی بود نظام حکومتی را در دیگر کشورها دگرگون نماید و مردم آن را با هجمه  های فرهنگی و فشار های اقتصادی و اجتماعی از میدان به در کند و یا بر علیه مسئولین حکومتی بدبین نماید لیکن مردم فهیم و بادرایت و وقت شناس ایران اسلامی هرگز نگذاشته اند و نخواهند گذاشت که اربابان جیره خوار استعمار جهانی حتی بتوانند در کنج خانه های  عنکبوتی خویش گوشه چشمی به این سرزمین الهی داشته باشند و در فکر دست یازیدن به این غیورمردان و شیرزنان بیافتند.

ایران اسلامی در هفته گذشته علیرغم سفارشات موکد مقام معظم رهبری به سران قوا ؛ شاهد اوج گرفتن اختلاف نظری و دیدگاهی بعضی از بزرگان دولت و مجلس آنهم در خانه ملت بود. جدای از تاثیرات منفی اینگونه رفتارهای سیاسی و بیان و گسترش آن در سطح افکار عمومی جامعه ؛ روش منحصر بفرد ریاست محترم جمهور در جلسه استیضاح وزیر کار،رفاه و تامین اجتماعی بود که دل دلسوزان این نظام را به درد آورد تاجائیکه مقام معظم رهبری فرمودند در آینده نزدیک در این خصوص با ملت صحبت می نمایند.

اینکه قانون می بایست جامع نگر و دقیق باشد و ضمن داشتن کلیت برموارد جزئی  نیز مشمولیت داشته باشد و تا حد امکان فضاهای خالی و خلاء های موجود را پوشش دهد بر هیچ کس پوشیده نیست لیکن زمانیکه پس از سیر مراحل تصویب و تایید نهایی به شکل قانون مستند گردید دیگر هیچ کس نمی تواند و نمی بایست براساس تفسیر خویش و برداشت شخصی و منفعت گروهی از آن اقدام نماید و یا بند و تبصره ای را به مصلحت اجرایی به آن بیافزاید و یا بخش از آن را  نادیده بگیرد.

قانون ؛ قانون است هرچند که ناقص باشد و همه ملزم به اجرای آن هستند و ریاست جمهور بر این امر اولی تر ؛ چراکه در جهت اجرای قانون اساسی در پیشگاه الهی و ملت به آن سوگند خورده که پایبند به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران باشد.

اینکه مسئولین اجرایی بخواهند در زمان اجرا به قانون و ضوابط اجرایی آن ایراد بگیرند و یا یک تنه در موارد مهمی همچون برقراری عدالت اجتماعی و قانون هدفمند سازی پیشروی تک تازانه داشته باشند پذیرفته شدنی نیست.

از سوی دیگر در شرایط حساس کنونی می بایست به سفارش رهبر معظم انقلاب مسئولین نظام در هررده  و جایگاهی ؛ ضمن رسیدگی بیشتر به دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم ؛ بیشتر از هرزمان دیگر مراقبت نمایند که خدای ناخواسته با عملکرد ناقص خویش خانه های جدول دشمن را پر ننمایند.

مخلص کلام اینکه مسببین و طرفداران اندیشه های انحرافی می بایست ضمن بررسی و واکاوی بیشتر در رفتار خویش باعذرخواهی از پیشگاه ملت در جهت جبران وقایع پیش آمده همگام با ملت و و نمایندگان آن در مجلس شورای اسلامی بر اجرای اهداف ایران در سند چشم انداز 1404 پای فشارند و در راستای اجرای آن از هیچ تلاشی فروگذاری ننمایند.

چرا که ایران بیدار است و این بیداری را  با حضور میلیونی خویش در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان نشان خواهد.

به عقیده نویسنده ؛ ایران اسلامی هرچند از مشکلات اقتصادی و معیشتی در رنج است و لی همانگونه سابق بر این نشان داده است هیچگاه از اصول اساسی خویش عقب نمی نشیند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی خواهند زد که از اعلام آمادگی سران منحوس آمریکا برای مذاکره به وجد آمده اند و فرصت حاضر را غنیمتی میدانند که از سوی اربابانشان به آنان اعطا شده است.

وعده ما 22 بهمن تمام خیابانهای ایران اسلامی با حضور فرزندان نازنین ایران اسلامی.

احمد برزگری بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
حمید- ک این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 21 بهمن 1391 - 10:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب برزگری
امید داریم این دولت نیز بجای جار و جنجال های سیاسی و فرافکنی در مشکلات و مسائل اقتصادی بر اساس شعار عدالت محوری خویش بیشتر در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری گام بر دارد و ما مردم دارلشجاعه بافق نیز دوشاوش سایر هموطنان در راهپیمایی یوم ا… 22 بهمن حضور گسترده و دشمن شکن خواهیم داشت. مرحبا به قلمتان و نوشتارهای امیدبخش و روشنگرانه اتان.

سعید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 23 بهمن 1391 - 9:57 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

حرفها تکراریست

سید علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 اسفند 1391 - 11:10 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

واقعا عالی بود من که شیفته کارها و آثار شماهستم

You cannot copy content of this page