اردوهای راهیان نور ارتقا دهنده ارزش والای دفاع مقدس در نسل جوان است

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 2 اسفند 1391
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق :
اردوهای راهیان نور ارتقا دهنده ارزش والای دفاع مقدس در نسل جوان است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در جلسه شورای اداری بافق که  با حضور امام جمعه ، فرماندار و سایر مسئولین ادارات شهرستان بافق در فرمانداری برگزار شد بیان داشت : اجرای برنامه راهیان نور بهترین شیوه برای حفظ روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در سطح جامعه است.

سرهنگ بمانعلی باقیان” ضمن قدردانی ازدست اندرکاران اعزام جوانان و سایر اقشار مختلف مردم به  راهیان نور درسالهای گذشته گفت: انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) درموضوع راهیان نور و تاکیدمعظم له بر اثر گذاری وگسترش راهیان نور است که مدیران و مسئولین محلی می تواند نقش بسیار مهمی درگسترش این فرهنگ در شهرستان ایفا کند.

وی افزود: برپایی اردوهای راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس در سطح جامعه دارند .

باقیان با اشاره به اعزام بیش از 500 دانش آموز بافقی به اردوی راهیان نور گفت: طی ده سال گذشته آماری بیش از 38 درصد مردم بافق به مناطق جنگی اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق بیان داشت: مردم بویژه قشر جوان با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، متوجه می‌شوند که در گذشته چه حرکت عظیمی توسط شهدا و رزمندگان اسلام برای دفاع از کشورشان انجام شده است .

سرهنگ باقیان اردوهای راهیان نور را از معنوی ترین برنامه های فرهنگی برای قشر جوان دانست و گفت:برگزاری این قبیل برنامه ها می تواند تقویت کننده معنویات وارتقاء دهنده ارزش های والای دفاع مقدس در نسل جوان باشد.

باقیان در ادامه سخنان خود به برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس در 17 و 18 اسفند اشاره کرد و خاطر نشان کرد : این رزمایش در اردوگاه قدس برگزار می شود و شامل اجرای عملیات عملیات تاخیری ، دفاع از کوی و برزن ، عملیات امداد و نجات و مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمن می باشد .

وی همچنین به تجمع بزرگ مردمی در اردوگاه قدس اشاره کرد و از مدیران ادارات خواستار آزاد سازی نیروهای انسانی برای حضور در این رزمایش و تجمع شد.

بمانعلی باقیان در پایان به تشکیل مجمع عالی بسیج در بافق خبر داد و هدف از برگزاری مجمع را تخصصی کردن فعالیت‌های بسیج، اداره اهداف و آرمان‌های بسیج توسط خود بسیجیان و گردهم آوردن نخبگان اقشار مختلف بسیج برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم عنوان کرد.

وی گفت: این مجمع بصورت سالیانه برگزار می شود که پس از برگزاری مشکلات هر قشر در سطح جامعه توسط نماینده آن قشر بازگو شده که بعد از جمع بندی نظرات و پیشنهادات برای حل موضوع به مقامات کشوری ارسال می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
حق شناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 3 اسفند 1391 - 11:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بله، اردوهای راهیان نور کار بسیار خوبیست. اما باید توجه داشته باشید که این اردوها، فقط یک جرقه و تلنگری در زندگی افراد می باشد. بنابراین باید علاوه بر این اردوها، فکری کنید برای تداوم مرام وسیره شهدا در شلوغی های شهر. وَفَقَکُمُ الله

You cannot copy content of this page