گفتگو با رئیس مجمع امور صنفی بافق درباره انتخابات اتحادیه های صنفی

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
پنج‌شنبه - 3 اسفند 1391
علی اصغر برزگری، رئیس مجمع اصناف بافق در مورد انتخابات هیات مدیره اتحادیه های صنفی به بافق فردا گفت :
انتخابات اعضاء هیئت مدیره 12اتحادیه اصناف بافق به مدت سه روزبرگزار شد که در تاریخ 1/12/1391 اتحادیه های ادوات کشاورزی، زرگزی، لبنیات ولوازم خانگی  و در تاریخ 2/12/ 1391 اتحادیه های نانوایی، لوازم یدکی، مصالح ساختمانی، تعمیرات لوازم خانگی ونهایتاً در تاریخ 3/12/1391 اتحادیه های سقط فروشی،پوشاک،مکانیک،آرایشگری اعضاء هیئت مدیره خود را انتخاب کردند تا انشاءالله حداکثر تا پانزده روز آینده هر کدام از اتحادیه ها رئیس، نایب رئیس، بازرس ومنشی ودبیرداخلی اتحادیه های صنفی خودرا انتخاب کنند.
علی اصغر برزگری ادامه داد : جهت اطلاع رسانی به اصناف ضمن دو بار آگهی در روزنامه،  اطلاعیه هایی به کلیه کسبه وبازاریان برای شرکت در انتخابات داده شد و خوشبختانه صنوف مختلف با حضور گسترده  خود استقبال بی نظیری از انتخابات اتحادیه های صنفی بافق کردند که بنده از این حضور آگاهانه ازکلیه بازاریان سپاسگذارم.
لازم به ذکر است جهت نظارت بر انتخابات مذکور نمایندگانی ازفرمانداری، اداره صنعت، معدن وتجارت و مجمع امورصنفی حضور داشتند.
111
114
112

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
بازاری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 4 اسفند 1391 - 11:00 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تبریک به منتخبین انشاالله امیدواریم با ادامه کار،، هیات رئیسه ی مجامع با شایستگی تمام انتخاب و با وحدت و انسجام در راستای وظایف محوله قدم بردارند .ضمنا استقبال از انتخابات بسیار عالی بود و از همه عزیزان بازاری تشکر میکنم.

بازاريي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 5 اسفند 1391 - 9:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام
باتوجه به اينكه آقاي برزگري كانديد بوده است امامشاهده ميگرددكه دركنارصندوق ميباشد اما اين تخلف است.

مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 11 اسفند 1391 - 6:41 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام اینجانب کاندید اتحادیه شدم وجزئ هیئت مدیره اتحاده شدم از انجا که برای انتخابات برنامه ریزی شده بود شب قبل از رای گیری داخل اتحادیه چند تن از افراد اتحادیه به دعوت اقای عباس حاجی حسنی در مغازه ایشان جلسه وبیچاره ها را به جون بچه هایشان قسم داده بود که فردا موقع رای گیری به مهره او رای بدهند وبنده هم مثل چهار سال قبل سمت دبیر به من رسید البته تمام دعواها سر پوستین ملاست در اکثر اتحادیه ها این اتفاق افتاد

You cannot copy content of this page