برای معرفی بافق نیاز به برند سازی داریم

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 7 اسفند 1391
image_gallery

 

خاوری : اگر بخواهیم بافق را برای مسافرین نوروزی معرفی کنیم نیازمند برند سازی در سطح استان هستیم.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، اولین نشست برنامه ریزی تسهیلات سفرهای نوروزی در فرمانداری بافق و با حضور فرماندار و سایر مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست با تاکید بر همکاری تمامی دستگاهها در هرچه بهتر برگزار شدن مراسم از استقبال از بهار و عید نوروز گفت : خدمت رسانی مطلوب به مسافرین و گردشگران چیزی جز تلاش مضاعف شما مدیران و همچنین انجام وظیفه بر اساس دستور العمل ابلاغی نیست.

“مهدی خاوری” با اشاره به معرفی شهرستان بافق بیان داشت:اگر بخواهیم بافق را برای مسافرین نوروزی معرفی کنیم نیازمند برند سازی در سطح استان هستیم که ابتدا نیازمند شناسایی بافق بوده تا ذهنیت برند

سازی را از شهرستان خارج کرده و به سمت استان و کشور هدایت کنیم .

وی افزود : باید برای معرفی بافق مسیر را تغییر داد ، باید با ایجاد نمایشگاههای صنایع دستی در مبادیع ورودی استان و توزیع بروشور و صنایع دستی همچنین نصب بنر بافق را به نحو مطلوب معرفی کنیم.

خاوری با اشاره به سفرهای نوروزی و گردشگری گفت: به طور کلی هدف خانواده ها از سفر بخصوص در ایام نوروز یکی انجام صله رحم و دیگری تفریح و گردش می باشد.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی بافق خاطر نشان کرد: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان اگر کار و برنامه را از خودشان بدانند شهر بخوبی و نحو شایسته معرفی می شود.

در ادامه حاضرین در جلسه نظرات خود را در رابطه با برنامه های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سال 92 بیان کردند.

اجرای سفره هفت سین در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع)، ارسال پیامک خیر مقدم به مسافرین نوروزی استان ، تشکیل هیاتهای نظارتی و بازرسی ، نظر سنجی از مردم در خصوص برگزاری مراسمهای ستاد نوروزی شهرستان ، اعلام برنامه کشیک ادارات ، اصناف و موارد ضروری ، آماده سازی مرکز فرهنگی و تفرحی شهید برزگری ، اسکان و پذیرایی مطلوب از مسافران نوروزی ، استقرار کمپ های هلال احمر و نیروی انتظامی در میادین ورودی شهر ،  زیبا سازی و نصب بنر در سطح شهرستان از جمله مصوبات این نشست بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
کوچولو این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 7 اسفند 1391 - 9:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ای برندسازی که وگفتن یعنی چه؟

You cannot copy content of this page