خبرنگاری که برای تهیه گزارش از اعتراضات کشاورزان به شرق اصفهان رفته بود بیمارستانی شد

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 12 اسفند 1391
جاده مرگ گریبان خبرنگار مهر و فارس را گرفت؛IMG14522304

این خبرنگاران برای تهیه گزارش ازاعتراضات کشاورزان به انتقال آب اصفهان به یزد شب گذشته به شرق اصفهان سفرمیکردند که خودرو از مسیر منحرف شد و به بیمارستان شهید صدوقی منتقل شدند.

یــزدمــا – جاده مرگ در سه راهی دست جا و روستای برسیان قرار گرفته و شب گذشته خودروی حامل خبرنگاران اصفهانی در این جاده با انحراف از مسیر به دلیل وجود پیچ ناگهانی و دست اندازهای غیراستاندارد از مسیر منحرف شد.

به گزارش خبرنگارمهر دراصفهان، این جاده با داشتن مسافتی  کمتر از 8 کیلومتر  متاسفانه سالهاست که حوادث بیشماری را در شرق اصفهان رقم زده است.

در این حادثه علاوه بر آسیب خبرنگاران که خوشبختانه حادثه جانی به همراه نداشت خودروی آنها با برخورد به دیوار یکی از منازل مسکونی دچار حادثه ای شدید شد.

خبرنگاران خبرگزاری مهر و خبرگزاری فارس از جمله خبرنگاران حاضر در این خودرو بودند که هم اکنون دو نفر از آنها در بیمارستان شهید صدوقی اصفهان بستری شده اند و تحت مداوای پزشکان قرار گرفته اند.

انتظار می رود این حادثه زنگ هشداری به مسئولین مربوطه باشد تا در خصوص رسیدگی به وضعیت این جاده که سالهاست مسکوت مانده است پیگیری لازم را به صورت جدی دنبال کنند.

به گزارش مهر چندی پیش نیز در یک حادثه یک خودرو سمند در همین نقطه مذکور دچار حادثه شد که منجر به فوت 4 سرنشین آن شد.

گفتنی است حتی کشاورزان شرق اصفهان برای بهبود وضعیت این جاده آماده هستند که زمینهای زراعی خود را نیز ببخشند و حتی چندی پیش معاون وزیر راه در زمان حضور خود در این جاده حادثه ای مشابه را به عینه مشاهده کرد.

لازم به ذکر است این خبرنگاران برای تهیه گزارش از اعتراضات کشاورزان به انتقال آب از اصفهان به یزد به این منطقه سفر می کردند.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
اژیه شهر سلمان این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 - 2:29 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با توجه به این خبر رسیدگی ویژه ی مسولین به شرق اصفهان را میبینیم

You cannot copy content of this page