یحیی زاده در کما

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 15 اسفند 1391

میبدنیوز:

بنا به آخرین اخبار حال عمومی‌حاج آقا یحیی زاده رضایت بخش نیست واز سحرگاه امروز ایشان به کما رفتند . لذا از عموم مردم قدرشناس استان و بخصوص مردم نجیب حوزه انتخابیه تفت ومیبد می‌خواهیم برای ایشان دعا کنند.

أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوءَ.

اطلاعیه دفتر امام جمعه میبد و درخواست دعا برای سلامتی حجت الاسلام یحیی زاده

از عموم مردم فهیم و آگاه و قدرشناس استان یزد بویژه شهرستان‌های تفت و میبد ، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه و اقشار مختلف مردم درخواست دارد ، برای سلامتی و شفای عاجل حجت الاسلام  والمسلمین  سید جلال یحیی زاده دعا کنند .

 

همچنین از عموم مردم فهیم و آگاه و قدرشناس میبد دعوت می‌شود برای شفاء عاجل این روحانی فرزانه و بازگشت به آغوش گرم خانواده و دامان ملت برای ادامه خدمات شایسته فردا سه شنبه ساعت ۱۹ در دعای توسل که در مصلی بزرگ آیت الله اعرافی برگزار می‌شود شرکت نمایند.

 

این روحانی فرزانه در طول سه دوره نمایندگی خود خدمات ارزنده ای به استان یزد و شهرستانهای تفت و میبد داشته و همواره از نمایندگان فعال ، پویا و پیگیردر امورات کشوری ، استانی  و شهرستانی در مجلس شورای اسلامی‌است.

لازم بذکر است که حجت الاسلام والمسلمین سید جلال یحیی زاده نماینده محبوب مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی‌بر اثر عارضه ای در بیمارستان فیروزگر تهران بستری شد .

 

دفتر امام جمعه میبد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page