دشمنان تمامی امكانات را برای نابودی اسلام به كار برده اند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 20 اسفند 1391

دشمنان تمامی امكانات را برای نابودی اسلام به كار برده اند

امام جمعه بافق گفت: دشمنان تمامی امكانات را برای نابودی اسلام و مسلمین به كار برده اند.

 

 

 

به گزارش روز یكشنبه ایرنا، حجت الاسلام ‘ سید جوادسلیمانی’ در اجتماع اعتراضی طلابِ خواهر و برادر حوزه های علمیه بافق به كشتار مردم مظلوم پاكستان افزود: دشمنان تمامی امكانات را برای نابودی اسلام به كار برده اند ولی موفق نخواهند شد زیرا این شرایط خصمانه ماندگار نخواهد بود.

امام جمعه بافق گفت: پاكستان كشوری است كه 25 درصد جمعیت آن را شیعیان تشكیل می دهند و دغدغه اختلاف بین شیعه و سنی در این كشور نامحسوس است.

وی اضافه كرد: فرهنگ اسلامی در بین مردم این كشور رخنه كرده است ولی این گروه سلفی ها و وهابیت هستند كه هیچكدام از شیعیان و اهل تسنن را قبول ندارند.

سلیمانی افزود: شیعیان پاكستان به قدری در بین برادران اهل تسنن نفوذ كرده اند كه كتب درسی دانش آموزان ، طبق خواسته های شیعیان تألیف و موقوفات در راه فرهنگ تشیع هزینه می شود.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینكه شیعیان برای عزاداری سید و سالار شهیدان آزاد هستند افزود: این دستاورد ها كوشش سازمان پاسداری از حقوق شیعیان در پاكستان است.

وی با اشاره به اینكه كشور ایران در سطح جهان الگوی تمامی حركت ها است گفت : حكومت جمهوری اسلامی از آن خداوند است و در حال زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) می باشد.

این تجمع اعتراض آمیز با حضور فرماندار و تنی چند از روحانیون بافق در محل حوزه علمیه امام صادق (ع) این شهر برگزار شد و در پایان طلاب با سر دادن شعارهایی ، جنایت آل سعود و آمریكا را محكوم كردند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page