ترویج ورزش تکواندو، اخلاق و منش اسلامی هدف ماست

دسته: ورزشی
یک دیدگاه
شنبه - 26 اسفند 1391

محمد رضا فتاحی بافقی به خبرنگار «بافق فردا» گفت: ورزش تکواندو از سال 1382 شروع و سال 84 تعطیل و مجددا از سال 90 شروع و از مرداد 91 به صورت جدی فعالیت هیئت شروع شد

29150.
رئیس هیئت تکواندوی بافق، با اشاره به این نکته که تکواندو یک ورزش المپیکیست، ادامه داد: برنامه ما به دو صورت؛ کوتاه مدت و بلند مدت که در سال اول جذب، استعداد یابی و خودباوری هنر جویان و پس از طی این مرحله، رسیدن به مراتب بالاتر که هر ورزشکار ارزویش را دارد.
فتاحی، با بیان این مطلب که افزون بر دویست نفر هنرجو در رده های مختلف سنی این رشته مشغول فعالیت هستند،اضافه کرد: در شهرستان بافق در زمینه ورزشهای انفرادی و رزمی استعدادهای نهفته ای وجود دارد و دست یابی به این استعدادها ارزوی اصلی ماست.
فتاحی اضافه کرد: جوانان بافقی دارای استعدادهای فوق العادهای می باشند که می بایست شکوفا گردد و لذا از جوانان استدعا دارم به جمله ی(بافقی می تواند) توجه نموده و خود را باور نمایند تا شاهد رشد و شکوفایی انها بوده و در سکوهای ملی و جهانی انها را ببینیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد هنرجوها در سال اینده باید فضای مناسب و سالن های متعددی را داشته باشیم و از این جهت استدعا دارم مسئولین بویژه؛ رئیس سازمان ورزش و جوانان و مدیرعامل باشگاه ورزشی سنگ اهن عنایت ویژه ای به این موضوع داشته باشند.
وی تصریح کرد: ترویج ورزش تکواندو همراه با اخلاق و منش اسلامی هدف ماست.
وی از حمایت بی دریغ مسئولین و خانواده های هنرجویان که الحق و الانصا ف گره گشای کار ما بوده تشکر و تداوم این مهم را از در گاه احدیت مسئلت نمود.
رئیس هیئت تکواندوی بافق، از زحمات استاد علیزاده و همچنین جلیل حاجی حسنی، دبیر این هیئت و مدیرعامل شرکت سنگ اهن مرکزی مدیر امور ورزشی و مدیر عامل باشگاه ورزشی این شرکت و ریاست اداره ورزش و جوانان بافق تقدیر و تشکر کرد.
فتاحی در پایان عنوان داشت: امیدوارم خیرین و علاقه مندان با توجه به اهداف عالیه ورزش عنایت ویژه ای در امر ورزش نیز داشته باشند.

خبر: محمدعلی صادقی شادکام


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 28 اسفند 1391 - 10:30 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ان شا الله در کاری که برای جوانان بافقی انجام میدهید موفق باشید .

با تشکر از آقای فتاحی

You cannot copy content of this page