نمایش وحدت و همدلی با حضور جوانان با انگیزه روستای قطرم + تصاویر

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
شنبه - 10 فروردین 1392


جوانان با انگیزه روستای قطرم بافق پس از این که مشاهده نمودند روستا به یک فضای ورزشی مناسب نیاز دارد در یک اقدام خودجوش وداوطلبانه و با همکاری یکدیگر نسبت به بتون ریزی کف حیاط مدرسه روستا اقدام نمودند.

در طول این چند سال به علت کمبود فضای مناسب، نوجوانان و جوانان روستا مجبور بودند جهت انجام فعالیت های ورزشی خود از پارکینگ عمومی روستا استفاده نمایند که به علت نامناسب بودن این فضا بعضا مشکلاتی بوجود می آمد و به این عزیزان نیز صدماتی وارد می شد و حتی وسایل نقلیه اهالی روستا نیز دچار آسیب می گردید.

لذا به منظور دستیابی به فضای مناسب ورزشی و در خور جوانان روستا، بتون ریزی کف مدرسه پیشنهادی بود که توسط این عزیزان به شورای اسلامی و دهیاری ارائه گردید و این قول را دادند که خودشان در این امر مشارکت نمایند.

 

این پروژه روز پنجشنبه 92/01/08 با حضور پر شور جوانان شروع و با توجه به وسعت حیاط مدرسه احتمالا تا روز دوشنبه ادامه داشته باشد. لذا از آن دسته از عزیزانی که توفیق حضور در این جمع دوستانه را نداشتند دعوت به عمل می آید در روزهای آینده جهت تسریع در انجام این پروژه در محل مدرسه روستا حضور به هم رسانند.

 

در انجام این پروژه هر کس به سهم خود دستی رساند که واقعا جای تشکر و قدردانی دارد جوانان عزیز نشان دادند که با روحیه وحدت و همدلی می توان کارهای بزرگی انجام داد.

لازم به ذکر است لوازم و مصالح مورد نیاز جهت انجام این کار توسط شورای اسلامی و دهیاری و همچنین برنامه پذیرایی نیز به عهده پایگاه مالک اشتر بود که در اینجا از کلیه مسئولین امر که به جوانان بها داده و زمینه اتحاد و همدلی بیشتر را فراهم نمودند تقدیر و تشکر می گردد.




کانون فرهنگی هنری غدیر روستای قطرم

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 10 فروردین 1392 - 11:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

دمشون گرم همت والا میخواهد که جوانان دارند اجرکم الی الله

زهرا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 10 فروردین 1392 - 11:25 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

افرین بر شما جوانان با غیرت

حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 فروردین 1392 - 10:07 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا ایوا… امیدوارم موفق باشید

ماشاالله شمس الدینی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 11 فروردین 1392 - 11:20 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
احسنت به غیرت وهمت جوانان قطرم بازهم حماسه آفریدند امید وارم همیشه در همه امور روستا مشارکت وهمکاری داشته باشند.

You cannot copy content of this page