پیشرفت های علمی و هسته ای کشور همه دنیا را مات و مبهوت کرده

دسته: عمومی
۴ دیدگاه
شنبه - 17 فروردین 1392
 

 

 حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافقبا اشاره به حرکت علمی اندیشمندان ایرانی در زمینه هسته ای گفت: پیشرفت های علمی و هسته ای کشور همه دنیا را مات و مبهوت کرده و همگان از این اقتدار انگشت حیرت به دهان گزیده اند.
سلیمانی با گرامیداشت 20فروردین روز هسته ای و قطع ارتباط با آمریکا اظهار داشت : دست یابی کشور به فناوری هسته ای حاصل تلاش  اندیشمندان داخلی است که  این موضوع یک حرکت علمی و فکری بزرگی در سطح جهان است .
وی با بیان اینکه انرژی هسته ای صلح آمیز  حق مسلم کشور ایران است تصریح کرد: امروز قدرت ایران در این راستا همه دنیا را به وحشت انداخته و این  به برکت استعدادها و مقاومت های ملت ایران  در برابر دشمنان ایران اسلامی است .
امام جمعه بافق  خاطر نشان کرد: صدای اسلام در همه جای دنیا پیچیده است و این موضوعی است که دشمنان نظام و اسلام از ن احساس خطر می کنند.
سلیمانی قدرت نمایی ایران را برخاسته از دین و مکتب اسلام عنوان کرد و افزود: برنامه های هسته ای ایران  در گفت و گو ها بر اساس منطق و استدال است نه  با جنگ و وحشیگری که غرب به دنبال آن است .
امام جمعه بافق بااشاره به حرکت علمی اندیشمندان ایرانی در زمینه هسته ای گفت: پیشرفت های علمی و هسته ای کشور همه دنیار مات و مبهوت کرده و همگان از این اقتدار انگشت حیرت به دهان گزیده اند.
وی تصریح کرد: تمام دشمنی ها و وحشت دنیای غرب از همین قدرتی است که به خاطر اسلام و دین در کشور ایجاد شده است چرا که دشمنان نظام  از همین قدرت اسلام می ترسند و انرژی هسته ای را بهانه می کنند.
وی به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال نو در جوار بارگاه ثامن الحجج (ع) اشاره کرد . بیان داشت :  امروز کشور نیاز جدی به عزم و اراده ای ملی برای  قطع وابستگی اقتصاد به نفت دارد و این  موضوع با هسته ای شدن امکان پذیر می شود.
سلیمانی حرکت بزرگ علمی اندیشمندان ایرانی را ستود و گفت: تاریخ گواهی می دهد که پیشرفت های نظام و انقلاب  به کدام نقطه رسیده است  که مرهون هجاهدات های جوانان این مرزو بوم است .
 امام جمعه بافق  همچنین با انتقاد شدید از بروز برخی حرکت های غیر اخلاقی در ایام نوروز در منطقه تفریحی و گردشگری ریگ های صادق آباد و حسن آباد گفت: مسئولان باید برای جلوگیری از این حرکت ها که در ایام نوروز امسال اتفاق افتاده است برنامه ریزی کنند.
امام جمعه بافق تصریح کرد: امروز دشمن  با حربه بی بندباری وارد عرصه شده است و با این روش در حال ضربه زدن به فرهنگ و دین و اعتقادات  جوانان این مرزو بوم است .
سلیمانی افزود : باید برای عدم تکرار چنین حرکت هایی در شهرستان بافق که دارای فرهنگ و مذهبی غنی است برنامه ریزی درستی انجام شود که  برای سال آینده به طور قطع برنامه ریزی می شود.
امام جمعه بافق در ادامه سخنان خود به شعار امسال مقام معظم رهبری در سال جدید مبنی بر حماسه سایسی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه انتخابات پیش و رو یک امتحان بزرگی است که آینده نظام و انقلاب را تضمین و توطئه دشمنان را خنثی می کند.
وی تصریح کرد: همانگونه که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته حضوری معجزه آسا داشتند و مشت محکمی به دهان استکبار زدند در انتخابات سال جاری نیز با حضور با شکوه خود بار دیگر با آرمان های انقلاب و نظام و رهبری تجدید پیمان می کنند.
اهتمام به حفظ ناموس  در جامعه و اهمیت آن در اجتماع ، گرامیداشت هفته سلامت و ضرورت انجام وظایف در ارتقاء سطح سلامت جامعه ، گرامیداشت شهادت شهید مرتضی آوینی و روز قلم ، تقدیر از خدمات دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی  در ایام نوروز امسال و … از مهمترین مطالبی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته  به آن اشاره کرد./علی عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 17 فروردین 1392 - 3:01 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام بسیار حرف خوبی زدند در بافق هرگز این وضعیت را نداشتیم ولی حیف باید زودتر به فکر می افتادند نه حالا که همه چی تموم شده من خودم اونجا بودم که دیدم از سرسره ابی که پایین میآمدند سرهای لخت و پوشش نامناسب که یه زن بافقی در کنار من بود میگفت اینها خارجی هستند آمدند بافق که ناگهان آنها باهم صحبت کردند گفت وای اینها ایرانی هستند

غیربافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 17 فروردین 1392 - 5:49 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بابا جان شما هم دلتان خوش است.این همه بدبختی وفلاکت در جامعه است ان وقت شما به چندتا تارمو یا حالا بی حجابی گیر می دهید.
اولا که این ها بافقی نبودندو از جاهای دیگر امده بودند.
در ثانی شما اگر به جاهای دیگر ایران هم بروید همین اش است وکاسه.
سوما حالا فرض کنید امدیم این ها را گرفتیم وبستیم ایا مشکلات ما حل می شود.
.

رنجبر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 17 فروردین 1392 - 6:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اولا از زحمات برادران شهید برزگری به خاطر رونق گردشگری در بافق تشکر می کنیم که واقعا تحسین برانگیز است ثانیا این اتفاقات را می توان به راحتی با فرهنگ سازی کنترل کرد ظاهرا گفته های امام جمعه محترم صرفا برای گوشزد کردن بوده و امیدواریم با هماهنگی بهتر مسئولان و بخش خصوصی این گونه معضلات حل شود.

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 18 فروردین 1392 - 9:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام من فکر میکنم اشتباه برادران برزگری این بوده که امسال ورودی میگرفتن و این خیلی ها رو ناراحت کرده وگرنه امسال با همت برادران بسیجی و نیروی انتظامی که در محل بودندصحنه بدی ندیدیم حالا اگه یکی هم گوشه روسریش کناررفت که آسمون به زمین نمیآد کاش فکری میکردیم که چطوری اونجا رو آباد تر کنیم نه این که سنگ اندازی کنیم.

You cannot copy content of this page