لحظه ای با کاندایداهای شورای اسلامی شهر

دسته: سیاسی , مقالات
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 22 فروردین 1392
مقاصدی برای آمدن در میدان کارزار :
–          رانت اطلاعاتی که از این طریق به بنده می رسد موجب رسیدن به اهدافم می گردد لذا هستم چون هدف شخصی یا عمومی دارم .
–          در شورای اسلامی شهر میتوانم برای مردم باشم نه برای خودم و با حضور خود باعث حضور نداشت طیف بزرگتر از مردم می شوم .
–          خدمت به خلق الله بزرگترین راه سعادت انسان است و بنده در پی سعادت هستم .
–          تخصص بنده در زمینه شهرسازی،فرهنگی-اجتماعی ، حقوقی،اقتصادی و معدنی است و در این رابطه کار اجرایی کرده ام .
–          پشتوانه مردمی دارم در محل کارم ، محله ام چند سالیست زحمت راضی نگه داشتن ملت را کشیده ام و سعی کرده ام حق مجموعه ام را از سیستم زودتر از بقیه مجموعه ها بگیریم . چرا که به اتفاقات اطرافم بی توجه نبوده ام .
–          پشتوانه حزبی دارم از فلان مسئول تا فلان و فلان را می شناسم ، هم حزبی ، هم رزم ، فامیل و هم دیدگاه هستیم .
–          با این شرایطی که بنده دارم هیچ کس بهتر از من در این شهر نیست ، بنده هیچ کدام از این کاندیدا ها را قبول ندارم چون می دانم نمی توانند کاری را که بهتر از بنده بکنند و امور را زودتر از بنده پیش ببرندباید بیایم .
–          پر تجربه ام ، بازنشسته و وقت فراوان دارم بی پیگیری هر امری که در شورای اسلامی شهر باشد .
–          قدرت دویدن ، پیگیری مسائل تا رسیدن به نتیجه را بدلیل جوانی دارم ، تفکری بروز دارم .
–          یکی از راه های رسیدن به مقامات و پستهای دولتی و بالاتر همین جا و مکان و پشتوانه است لذا عزمم را جزم کرده ام و نیرویم را برای آن می گذارم .
اینهاست که گاهی تصور میشود باید آمد و کار کرد اما چرا و به چه دلیل نباید آمد :
–          در گوشه ای از شهر در حال خدمتم و آمدنم در شورا فعلا صلاح نیست چرا که از وظایف و توفیق فعلی خدمت به خلق الله بازمی مانم و کسی نیست که این بار را به دوش بکشد پس مردم شهرم به مشکل جدیدتری برمی خورند .
–          فعلا در این شهر نمی توانم کار کنم چرا که پشتوانه حزبی و … با کمتر کسی ندارم و فضای حاکم شده ، فضای غفقانیست که فکر نمی کنم با آمدن بنده شکسته شود و بتوان کار بیشتری کرد .
–          بنده به دلیل کارهای جانبی شخصی که بصورت روزانه دارم از خانه سازی گرفته تا این که تو این چند سال آینده می خواهم یک شرکت بزنم و …. وقت و زمانی ندارم که برای مردم و شهر خرج کنم .
–          حضور در شورای شهر تخصص می خواهد تیمی که باید در شهر ما در شورا کار کند باید با تخصص هایی چون : عمران- معماری و شهرسازی ، فرهنگی و اجتماعی ، حقوقی و اداری  ، اقتصادی و صنعتی و معدنی ، کشاورزی و بهداشت تشکیل شود که بند نه تخصصش را دارم نه تجربه و برنامه ای در این زمینه ، پس نباید بیایم .
–          جواب تمام زحمات و دوندگی برای شهر در نهایت تهمت و افتراهایی می شود که یک طیفی برایم درست می کنند پس باید عطایش را به … .
–          شرایط حاکم بر شهر در این برهه از لحاظ سیاسی ، فرهنگی و .. جوریست که مسبب رای نیاوردن بنده می شود .
و …
 اما سخنی کوتاه با آنها :
غافل نشوید از اینکه مردم شما را بیشتر از خودتان می شناسند ، مواظب باشید که کارنامه شما آنکه می گوئید نیست . اجازه دهید این کار بزرگ را کسی بر دوش بگیرد که مردم را پله نردبان و ترقی نمی بیند ، مردم را بزرگ می داند و حقشان را بیشتر از اینها . اجازه دهید این کار بزرگ را کسی به دوش بگیرد که مردم را برای بالارفتن از پله های ترقی و پیشرفت همقدم و همیار باشد .
اجازه دهید کسانی در میدان بیایند که جرات نوشتن یک نامه 20 خطی با نام خودشان برای مردم بافق را داشته باشند و آن را تجربه کرده باشند .

و در پایان به عنوان یک جوان بافقی می خواهم اجازه دهید تا کاری تیمی در شهرمان در این برهه از زمان رخ دهد نه کاری فردی . اجازه دهید و مدتی شما بنشینید تا افرادی سرشار از انرژی ، توان ، دلسوز ، خادم به خلق نه بزرگ مردم و متخصص این تیم را تشکیل دهند و در راه و مسیر خودش هدایت کنند .

محمد مهدی علیزاده فلاح


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 22 فروردین 1392 - 1:55 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب علیزاده سخنانتان متین و زیباست
خواستم بگویم که دوست داریم شفافتر عنوان شود گفته های شما را ما هم واقف و خواهانیم ولی کدام گروه مد نظر شماست کدام تخصص بهتر است اگر کسانی را در نظر دارید با تخصص لازم و پیشینه قابل قبول معرفی و حتی دعوت کنیم اما خدایش قابل باشند و ما هم نخواهیم مردم را دور سر گردانیم برای خواسته های خودمان متشکرم

You cannot copy content of this page