برگزاری اولین نشست هیات اجرایی و نظارت انتخابات بافق

دسته: سیاسی
یک دیدگاه
یکشنبه - 25 فروردین 1392
اولین نشست هیاتهای اجرایی و نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا برگزار شد .
DSC09150
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات بافق ؛ اولین نشست هیاتهای اجرایی و نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بافق و روستاهای بخش مرکزی بافق برگزار شد .
فرماندار بافق در این نشست با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بنام حماسیه سیاسی ، حماسه اقتصادی خاطر نشان کرد : حماسه یک ویژیگی های خاص دارد ، یک حرکت جهادی را می طلبد که معظم له انتخابات را یک حماسه سیاسی خواندند.
DSC09149
“مهدی خاوری “افزود:انتخاباتی که پیش رو داریم حساسیت های خاص خود را دارد یک انتخابات که در سطح ملی و نگاه بین المللی است و آن انتخابات ریاست جمهوری است و دیگری،انتخاباتی است که در کف جامعه با نام انتخابات شورای شهر و روستا که حساسیت محلی و قومی خاص خود را دارد.
در اولین جلسه مشترک هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا قوانین مربوط به ثبت نام از داوطلبان برای آشنایی اعضا قرائت شد.
در پایان این نشست زمان حضور اعضای هیات های اجرایی و نظارت در زمان ثبت نام از داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا برنامه ریزی و مصوب شد.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
جواد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 25 فروردین 1392 - 5:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

ببخشید یه توضیحی میخواستم در مورد انتخابات ریاست جمهوری و شورا ، صحبت ها این بود که این دو انتخابات برای اینکه هزینه ها تقسیم بشه تو یه روز انجام گیره و حالا صحبت از اینه که با دو روز فاصله انجام میشه خواستم بدانم حکمتش چیه و اینکه تبلیغات کاندیداها چطوری انجان میشه خلاصه ممنون میشم شفاف سازی بشه
متشکرم

You cannot copy content of this page