اولین جلسه آموزش هیاتهای اجرایی انتخابات بافق برگزار شد

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
جمعه - 30 فروردین 1392
رئیس ستاد انتخابات بافق :اجرای دقیق قوانین و آیین نامه های انتخابات شوراهای اسلامی وظیفه اصلی هیات های اجرایی شهر و روستاست.
DSC09214
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات بافق ، اولین جلسه توجیهی آموزشی اعضای هیات های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان بافق با حضور رئیس ستاد انتخابات ، بخشدار مرکزی ،کارشناسان سیاسی فرمانداری و اعضای هیات اجرایی شورای اسلامی شهر و روستا در فرمانداری بافق برگزار شد .
در این جلسه “علی اصغر رنجبر” با اشاره به لزوم آگاهی مجریان انتخابات از قانون انتخابات اظهار داشت : تمام مجریان انتخابات اعم از اعضای هیات های اجرایی ، اعضای هیات نظارت ، اعضای شعب و… باید با قانون انتخابات آشنا باشند وبه آن تسلط داشته تا بتوانیم در سایه قانون وپیروی از منویات مقام معظم رهبری انتخاباتی خوب و پرشور برگزار کنیم .
رنجبر با تاکید بر اجرای دقیق قوانین انتخابات ابراز داشت: آموزش انتخاباتی یکی از ارکان مهم و اساسی در برگزاری انتخابات بوده و از طرف وزارت کشور طرح جامعی در این زمینه تدوین و ابلاغ شده است که اجرای دقیق آن وظیفه اصلی هیات های اجرایی انتخابات شهر و روستا می باشد.
وی در ادامه ضمن تشریح وظایف اعضای هیاتهای اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی ، در خصوص تقویم و روز شمار انتخابات شوراها از ابتدا تا پایان انتخابات و اعلام آرائ نهایی کاندیداها مطالبی بیان نمود .
رئیس ستاد انتخابات بافق در پایان از اعضای هیات های اجرایی و نظارت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان خواست تا با تعامل وهمکاری با یکدیگر ، در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی ،حماسه اقتصادی نامگذاری شده است با جدیت انجام وظیفه نموده و دل رهبر معظم انقلاب را شاد کنیم .

گفتنی است در این جلسه “جعفری”مسئول کمیته آموزش ستاد انتخابات بافق با ارائه مطالبی به تشریح آیین نامه و قوانین انتخابات پرداخت و در آخر به سوالات حاضرین پاسخ داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page