هشتمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد بافق برگزارشد

دسته: تصویری
یک دیدگاه
شنبه - 7 اردیبهشت 1392

DSC010007393 DSC010007418 DSC010007457 DSC010007466 DSC01000747410001

 

هشتمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق و شهدای دانشجوی این شهرستان در مسجد ولیعصر (عج) این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی واحد بافق، در ابتدای این مراسم، که با حضور گسترده مردم شریف و شهیدپرور بافق و امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان همراه بود، حسینعلی لازمی _ رئیس واحد بافق_ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، به حاضران خیرمقدم گفت.
پس از آن حجت الاسلام بشکانی _ طی سخنانی به تبیین جایگاه شهدا پرداخت و گفت: انسان در طول دوران زندگی خود ۵ حوزه طبیعت ، تعقل ، فطرت ، کشف و شهود و وحی را باید طی کند.
وی افزود: انسان گاهاً در همان حوزه اول می ماند و این است که جایگاه رفیع شهدا را نمی توانیم درک کنیم.
این استاد حوزه و دانشگاه در بخشی دیگر از سخنان خود، اظهار داشت: امام خمینی (ره) عددی بود که ۳۶ میلیون انسان را خوانا کرد. به مانند عدد یک، که در کنار میلیون ها صفر قرار بگیرد.
اجرای گروه سرود ناشنوایان هیئت امام حسین (ع) شهرستان زرند ، بیان خاطره پدر شهید عزت الله کیخواه (شهید گمنامی که پس از ۱۸ سال شناسایی و در یکی از شهرستان های استان یزد به خاک سپرده شد) و مداحی حاج جواد حسین خانی از دیگر برنامه های هشتمین یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بافق بود که در محل مسجد حضرت ولیعصر (عج) این دانشگاه و در جوار مزار شریف سه شهید گمنام این دانشگاه، برگزار شد.

همچنین پایگاه بسیج دانشجویی شهید عراقی و کانون هلال احمر دانشگاه، اقدام به برپایی نمایشگاهی در جنب مسجد دانشگاه کرده بودند که با استقبال روبرو شده بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
مطلع این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 8:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با تشکر از خبررسانیتان و همت بلندتان نکته ی را یاداور می شوم :معلوم میشه خوب گوش ندادی بعد از دفن شهید گمنام پدر شهید توسط رؤیای صادقه قبر فرزندش را پیدا کرد

You cannot copy content of this page