اداره پست در سال 90 پر کار بود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 23 اسفند 1390

سرپرست پست بافق:
بیش از124 هزار مرسوله در قالب سرویسهای مختلف در سالجاری توسط پست بافق ارسال و توزیع شده است
سرپرست اداره پست بافق گفت: پست علاوه بر وظایف ذاتی خود مانند پست عادی، پیشتاز و ویژه، همزمان تدابیری برای استفاده از فناوری جدید اندیشیده است که برخی از این خدمات در سایت پست((post.ir ارایه شده است.
وی ادامه داد: از جمله خدمات سرویس “پست یافته” که اسناد مفقودی را می توان درآن جستجو نمود یا ثبت اطلاعات کرد و در صورت پیدا شدن به فرد تحویل داده می شود.
حسین برات اضافه کرد: از دیگر خدمات می توان به سامانه پیگیری خدمات پستی که امکان پیگیری مرسولات و نامه های ارسالی را به ارسال کننده می دهد اشاره کرد. وی توضیح داد: با درج بارکد روی محموله در سایت، اطلاعاتی چون تاریخ و ساعت ورود و خروج مرسوله قابل ردیابی است.وی ادامه داد: خدماتی چون پست صوتی و صندوق پست الترونیک نیز از دیگر خدماتی است که ارایه می شود.
وی درباره تفاوت پست های عادی، پیشتاز و ویژه گفت: در پست عادی و پیشتاز ثبت اطلاعات را داریم و در ویژه سرعت بیشتر و زمانبندی تاثیر دارد.
سرپرست پست بافق گفت:  بطورکلی خدمات ارائه شده در ادارات پست به دو بخش «قبول» و «توزیع» تقسیم می شود که بخش قبول؛ شامل قبول تمامی مرسولات در باجه پستی جهت ارسال به نقاط مختلف و همچنین توزیع دفترچه های دانشگاه ها و غیره میشود.وی ادامه داد: دربخش توزیع؛ توزیع مرسولات مختلف ارسال شده از نقاط مختلف و توزیع قبوض تلفن و غیره را داریم.
حسین برات خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون 16398 مرسوله عادی ارسال و 26445 مرسوله عادی نیز توزیع شده است و در بخش مرسوله های سفارشی و پیشتار نیز 24153 مورد ارسال و 56652 مورد نیز توزیع شده است. وی افزود: تعداد463 مورد ارسال امانات ( بسته های بالای 2 کیلو) و 746 مورد توزیع امانات را داشته ایم.وی ادامه داد: در بخش مرسولات ویژه نیز 310 مورد ارسال و 455 مورد توزیع شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page