آمادگی کامل میراث فرهنگی بافق در پذیرایی از مسافران نوروزی در نوروز 91

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 24 اسفند 1390

آمادگی کامل میراث فرهنگی بافق در پذیرایی از مسافران نوروزی در نوروز 91

“عباس قديريان” گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و در طي جلسات متعدد ستاد تسهيلات نوروزي که در فرمانداري تشکيل شد و ایجاد کمیته های مختلف، تمام دستگاه‌ها مرتبط با سفرهاي نوروزي آمادگي و هماهنگي‌هاي لازم را جهت استقبال و پذيرايي از مسافران نوروزي در ايام نوروز 91 انجام داده و هيچگونه مشکلي در اين رابطه وجود ندارد.

رئیس ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري بافق در ادامه افزود: پيش بيني مي‌شود با توجه به اطلاع رساني‌هايي که صورت گرفته و تبلیغاتی که در طول سال جهت شناساندن بناهای تاریخی شهرستان توسط میراث فرهنگی انجام شده، امسال شاهد رشد آمار بازديدکنندگان باشيم.

وي از جمله اقدامات ميراث فرهنگي بافق در ايام نوروز را برپايي بازارچه صنايع دستي در محل کاروانسراي خان جهت معرفی هر چه بیشتر صنایع دستی شهرستان، نظافت و آماده سازي بناهاي تاريخي جهت بازديد مسافران نوروزي، آماده سازي موزه مردم شناسي، عرضه بروشور معرفي آثار تاريخي و نقشه راهنماي گردشگري شهرستان به ادارات شهرستان و مسافران نوروزي برشمرد.

“قديريان” اجراي مسابقه پيام کوتاه در مدت ايام نوروز، نظارت بر کمپينگ گردشگري و تپه‌هاي ماسه‌اي و رستوران سنتي شهرستان جهت ارائه خدمات بهتر در ايام نوروز، هماهنگي بين دستگاه‌هاي عضو ستاد تسهيلات سفر شهرستان در ارائه خدمات مطلوب، نصب بنر و پارچه نوشته‌هاي خوش آمدگويي و اطلاع رساني و همچنین حضور راهنماي آثار تاريخي در اداره ميراث فرهنگي و موزه مردم شناسي جهت معرفي بناهاي تاريخي را از ديگر اقدامات انجام شده برشمرد.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان بافق گفت: بافق دارای بناهای ارزشمند و متعدد تاریخی است و از مهمترین آنها که در سالهای گذشته بیشترین بازدیدکننده را داشتند میتوان به: امامزاده عبدالله،مسجد جامع،میدان و کاروانسرای خان و موزه مردم شناسی و خانه وحشی بافقی اشاره کرد.

وی در پایان گفت: ضمن خوشامد گویی به مسافران و بازدید کنندگان در شهرستان بافق، سفر خوب و خوشی را برای آنان آرزو و امیدوارم با خاطره ای خوش این شهرستان را ترک کنند.

شايان ذکر است: شماره تلفن 4229599-0352 آماده هر گونه پاسخ گويي و اطلاع رساني به مسافران عزيز در اين شهرستان مي‌باشد.

عباس قدیریان

رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page