کسب مقام دوم کشوری در جشنواره علامه حلی توسط یکی از طلاب حوزه علمیه الزهراء(س) بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 14 اردیبهشت 1392

 

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه الزهراء(س) طی برگزاری پنجمین جشنواره علامه  حلی در اردیبهشت 92 طلبه “نعیم کردجزی” از حوزه علمیه الزهراء(س) بافق به مقام دوم برگزیده کشوری نائل آمد .
جشنواره علامه حلی همه ساله به صورت کشوری برگزار می شود که ثبت نام آن درآبان ماه انجام می شود . در این جشنواره پایان نامه خانم نعیم کردجزی باعنوان حقوق زن (مهریه ، نفقه ) از دیدگاه آیات و روایات انتخاب و معرفی شد.
 لازم به ذکر است این طلبه جوان موفق ضمن دریافت جایزه نقدی ، جهت ثبت نام در مقطع سطح 3 و تشرف به عمره حائز امتیاز شده است .
مدیر حوزه علمیه الزهراء(س) طی مصاحبه ای ضمن تشکر از زحمات این طلبه موفق گفت : طلاب از جمله اشخاصی هستند که نقش بسزایی در سازندگی هر چه بیشترجامعه اسلامی دارند.
وی انتخاب یک طلبه بافقی در سطح کشور به عنوان طلبه نمونه را از افتخارات حوزه علمیه دانست واظهار امیدواری کرد که انشاءالله در سالهای آتی شاهد درخشش هر چه بیشتر جوانان بخصوص طلاب بافقی باشیم .
لازم به ذکر است پایان نامه  مریم دست مدیر حوزه علمیه الزهراء(س) بافق نیز به عنوان پایان نامه برتر انتخاب و مراحل تدوین ونگارش آن جهت چاپ به صورت کتاب را می گذراند .

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page