کنگره وحشی بافقی مهرماه برگزار می شود

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
یکشنبه - 15 اردیبهشت 1392

 نشست خبری با حضور بهرام عبدالحسینی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، حسن مفیدی؛ معاون فرهنگی اداره کل ارشادیزد و مهدی دهقان خاوری؛ فرمانداربافق در خصوص کنگره وحشی بافقی با خبرنگاران شهرستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان یزد در خصوص برگزاری کنگره وحشی بافقی، عنوان داشت: شورای سیاست گذاری کنگره وحشی بافقی امروز نشستی در خصوص برگزاری این کنگره داشت.

 بهرام عبدالحسینی، به دغدغه دوستداران این شاعر، مردم بافق و استان یزد در خصوص زمان و چگونگی برگزاری کنگره وحشی اشاره داشت و ادامه داد: در نشستی که در دفتر عسکری مدیرعامل سنگ آهن بافق تشکیل گردید، مقرر شد کنگره وحشی بافقی در مهرماه در شهرستان بافق برگزار شود.

وی افزود: طی نشست ها قرار شد کمیته اجرایی و کلیه امور اجرایی کنگره با مرکزیت اداره ارشاد بافق به عنوان دبیر اجرایی با هماهنگی فرمانداری به عهده شهرستان بافق باشد.

عبدالحسینی، از کلیه صاحبان اندیشه و تفکر شهرستان برای ارایه ایده به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر این کنگره دعوت نمود.

مدیرکل ارشاد استان یزد در خصوص دلایل تعویق برگزاری کنگره وحشی بافقی، بیان داشت: عقب افتادن زمان برگزاری به 2 دلیل؛ نخست نظر دوستان بافقی و استان برای برپایی کنگره در فضایی مناسب و با شور و نشاط بیشتری در شهرستان بود و همچنین اخذ زمان بیشتری برای انجام کارهای علمی بیشتر و مناسب تر و انجام برخی برنامه های جانبی این کنگره بود.

وی اضافه کرد: بطورکلی در این فرصت هم شهرستان آمادگی بیشتری برای پذیرایی دارد  و هم ما برای اقدام های مناسب تر فرصتی کسب می کنیم.

بهرام عبدالحسینی با اشاره به فرصت بدست آمده، خاطرنشان کرد: اکنون مقالات و 2 جلد از کتاب های وحشی بافقی آماده چاپ است و پوستر وحشی بافقی و کنگره که امروز رونمایی می شود و بزودی چاپ و در اختیار عزیزان کنگره و مجموعه شهرستان قرار می گیرد.

وی به ارسال فراخوان مقالات از دانشگاه یزد به سراسر کشور اشاره و تصریح کرد: بیش از 400 مقاله از سراسر کشور برای کنگره وحشی بافقی ارسال شده که در نوع خود بی سابقه است و نشان دهند علاقه مردم کشور ما به شاعرانشان است.

مدیرکل ارشاد یزد یادآورشد: نزدیک به 40 مقاله برگزیده که اسامی آنها در سایت هست که تا زمان کنگره چاپ می شود و 2 کتاب شامل خلاصه مقالات که بزودی چاپ و قبل از کنگره در اختیار عزیزان قرار می گیرد و کتاب دوم صورت کامل مقالات که تا زمان کنگره آماده می شود.

عکس و خبر: محمدعلی صادقی شادکام


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
دهقانزاده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 - 6:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

هیچ امیدی به برگزاری در مهرماه هم نیست بزودی خبر لغو آن را خواهیم شنید

You cannot copy content of this page