نشست خبری مشترک مدیرعامل سنگ آهن و فرمانداربافق

دسته: اقتصادی
یک دیدگاه
دوشنبه - 16 اردیبهشت 1392

IMG_12000002709

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق درنشست خبری مشترک با فرمانداربافق، درزمینه اجرای طرح طبقه بندی پرسنل این شرکت، عنوان داشت: محاسبه های این طرح انجام شد و با اطلاعاتی که بنده کسب نمودم تقریبا بد نیست.

محمدجواد عسکری ادامه داد: در این طرح سعی نمودیم جوان ها و پرسنلی که درگیر کار هستند مدنظر دیده شوند و انشا ا… پس از اجرا می توان بررسی کرد که بازخورد این طرح چگونه بوده است.

عضویت نیروهای تبدیل وضعیت در شرکت تعاونی مسکن

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در خصوص عضویت نیروهای تبدیل وضعیت در شرکت تعاونی مسکن و قول های قبلی در این زمینه، گفت: این موضوع با اعضای هیئت مدیره تعاونی مسکن مطرح شد و دغدغه این هیئت مدیره بدلیل اینکه هنوز یک سری بازنشسته ها  از گذشته زمین دریافت نکرده انداست.

محمدجوادعسکری ادامه داد: پیشنهاد بنده این بود که فرم تعهدی از سوی متقاضیان جدید عضویت تکمیل شود تا عزیزان بازنشسته در اولویت باشند و لیکن در مجموع باید در این راستا حرکت کنند و البته برای بحث تامین زمین نیز اقدام هایی در دستورکار داشتیم.

وی در خصوص خرید سوئیت آپارتمان در سایر شهرهای گردشگری ایران بعد از بابلسر، تصریح کرد: این تصمیم گیری به عهده هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن است ولیکن اعتقاد بنده حرکت در این جهت است.

عسکری اضافه کرد: در گام نخست مبلغی به عنوان قرض الحسنه در اختیار شرکت تعاونی مسکن قرار گرفت که دوستان در بحث مشهد و بابلسر اقدامهایی را صورت دادند، ما نیز به عنوان شرکت سنگ آهن مرکزی از این طرح ها حمایت می کنیم.

 وی افزود: دوستان هیئت مدیره تعاونی باید برنامه ریزی  نمایند و جاهایی را برای پرسنل تهیه کنند تا کارکنان بتوانند از مکان هایی دیدنی دیدن کنند و با روحیه مضاعف و شاداب در محیط کار حضور یافته و در بالارفتن راندمان تولید شرکت تاثیر بگذارند.

مطالبات سنگ آهن از ذوب آهن اصفهان

مدیرعامل سنگ آهن بافق در زمینه مطالبات این شرکت بیان کرد: کلیه مطالبات فروش از فولاد مبارکه و خوزستان دریافت و طلبی نداریم و در بحث ذوب آهن نیز بدلایلی از گذشته تا کنون بدهی هایی ایجاد شده و بدلیل مشکلاتی که ذوب آهن دارد این مطالبات پرداخت نشده است و امیدواریم امسال با رفع مشکلاتی که در زمینه تامین کک این مجموعه صورت گرفت این مطالبات پرداخت و بتوانیم مانند گذشته همکاری داشته باشیم.

محمدجوادعسکری در زمینه تیم داری شرکت سنگ آهن مرکزی با بیان این مطلب که؛ اعتقاد بنده این است که هزینه در ورزش سرمایه گذاری است، گفت: بر مبنای همین دیدگاه  احداث زمین چمن مصنوعی و سالنهای ورزشی صورت گرفت تا در کنار ورزش کنونی در زمینه تیم داری در لیگ های حرفه ای اقدام کنیم تا جوانانی که در مدرسه فوتبال و هندبال فعالیت می کنند بتوانند نسبت به افق آینده شان امیدواربشوند و بر همین مبنا تلاش و کوشش بیشتری از خودشان نشان دهند و بتوانند ورزشکارانی خوب و بنام شوند.

عسکری با اشاره به نقش این اقدام در شناساندن بافق در کشور و ایجاد زمینه شغل های جانبی، ادامه داد: در سایر رشته ها نیز همین گونه است و بطور مثال در بحث ورزش دوچرخه سواری 3 نفر از بافق و 3 نفر از مهریز در مسابقات کشوری حائز مقام شوند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پاسخ به این سوال که آیا این شایعه که نسبت به برخی کاندیداهای شورای شهر بافق نظر خاصی دارید،  ضمن رد  این موضوع، گفت:  هیچ شخص یا اشخاص خاصی مدنظر بنده نیستند و مردم هر کس را برای شورای شهر انتخاب کنند بنده همکاری و تعامل خواهم داشت.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 - 1:11 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای عسکری ببینیم آخر حریف ذوب آهن اصفهان می شوید؟

You cannot copy content of this page