نمایشگاه گل در بافق افتتاح شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
یک دیدگاه
سه‌شنبه - 17 اردیبهشت 1392

نمایشگاه توانمندی های بانوان بافقی با عنوان گل ، در سالن آموزشگاه راهنمایی وحشی بافقی آغاز به کار کرد.

در نمایشگاه توانمندی های بانوان بافقی به همت آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد گلریز بافق و شرکت تعاونی هنرهای تزئینی رازگل، با گلهای رنگارنگ در محل سالن نمازخانه آموزشگاه راهنمایی وحشی بافقی به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه که هنر گلسازی بانوان بافقی و زمینه سازی اشتغال این قشر در کارهای هنری و مهارتهای زندگی نشان می دهد از امروز به مدت یکهفته در مدرسه راهنمایی وحشی بافقی واقع در خیابان 15 خرداد ، جنب پارک کودک دایر است.

علاقمندان می توانند صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصر ها از ساعت 18 الی 21 از خلاقیت و هنر بانوان این خطه بازدید کنند.

یکی از بانوان هنرمند بافقی و مسوول نمایشگاه در حاشیه و در خصوص محصولات این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا، گفت: در نمایشگاه گل، مجموعه ای از کارهای هنری گل های بلندر ، کریستال و روبانی به همراه مجسمه های چینی ، شمع سازی و تعدادی دیگر از کارهای هنری عرضه می شوند.

ˈمریم تفکریˈ افزود: چنانچه بانوان هنرمند بافقی از نظر مالی حمایت شوند کار آفرین خواهند شد و علاوه بر اشتغال خود برای چند بانوی خوش ذوق دیگر نیز کار خلق می کنند.

وی برای ادامه کار و تولید انبوه و جذب بانوان علاقمند به این کار هنری را نیازمند وام ارزان قیمت و ساخت سوله ای به همین منظور عنوان کرد و گفت: در چنین شرایطی محصولات تولید شده علاوه برمصرف شهرستان به نقاط مختلف کشور نیز صادر خواهد شد.

این بانوی هنرمند بافقی در ادامه: ضمن قدردانی از مسئولین مرکز فنی و حرفه ای امام علی (ع) و اداره آموزش و پرورش این شهرستان ، از همسر خود نیز به خاطر دادن آزادی عمل و زحماتی که متحمل شده است ، تشکر کرد


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 21 اردیبهشت 1392 - 1:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

نمایشگاه خوب و عالی بود گل ها ی زیبایی در این نمایشگاه دیده می شد خسته نباشید

You cannot copy content of this page