رد صلاحیت د رانتخابات به معنای نفی کامل افراد تلقی نشود

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 21 اردیبهشت 1392
امام جمعه بافق :
برنامه رژیم غاصب اسرائیل جنگ با اسلام است / رد صلاحیت د رانتخابات  به معنای نفی کامل افراد تلقی نشود
 امام جمعه بافق گفت : برنامه ای که رژیم غاصب صهیونسیتی در پیش گرفته است جنگ با اسلام و اعتقادات و مکتب ما ست .
 حجت الاسلام سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب به بیان فضایل این ماه پرداخت و اظهار داشت : ماه رجب مقدمه ای برای ورود به ماه مبارک رمضان است .
وی با بیان اینکه عنایات ویژه ای از سوی خداوند متعال به ماه رجب شده است افزود:این ماه ماه استغفار و بهره گیری از فضایل و برکاتی است که در آن وارده شده است .
امام جمعه بافق با اشاره به مناسبت های مهم و مذهبی ماه رجب گفت: یکی از این مناسبت ها لیله الرغائب ست که مسلمانان در این آن به خیران و مبرات برای اموات خود می پردازند.
سلیمانی همچنین با تاکید بر ضرورت انجام امور خیرات درراه صحیح خود خاطر نشان کرد: مردم سعی کنند خیرات و مبرات خود را با شناسایی افراد فقیر و مستمند این نذورات را د راختیار آنان قرار دهند و به نیازمندان واقعی برسانند.
خطیب نماز جمعه بافق در ادامه سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس رژیم سفاک اسرائیل ، جنایات صهیونیست ها را محکوم کرد و گفت : از زمانی که این رژیم جعلی شکل گرفت برنامه جنایات خود را آغاز کرد و اسلام و اعتقادات مسلمانان را نشانه رفته است .
وی با بیان اینکه انتفاضه باید ادامه پیدا کند تصریح کرد: اگر ملل اسلامی و مسلمانان در مسیر اتحاد ، پایداری و مقاومت گام بردارند در برابر توطئههای این رژیم پیروز هستند .
سلیمانی مقاومت را رمز پیروزی ملل مسلمان در برابر این رژیم عنوان کرد و گفت :  هرجا که اتحاد و همبستگی مسلمانان شکل گرفته این رژیم نتوانسته کاری از پیش ببرد و شکست هم خورده است .
امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم نمودن تخریب قبر حجربن عدی افزود: تخریب و اهانت به این صحابه بزرگوار رسول اکرم (ص) نشانه زوال وناتوانی و  شکست دشمنان اسلام بویژه وهابیت دارد.
وی با بیان حجربن عدی یکی از صحابی بزرگوار رسول الله (ص) بوده است تصریح کرد: این چهره در میدان های جنگ با کفار در زمان پیامبر (ص) همواره پیشتاز بود و و همچینن در جنگ نهروان از فرماندهان سپاه اسلام بود.
سلیمانی همچین در ادامه سخنان خود به انتخابات پیش روی کشور اشاره کرد و گفت: در انتخابات قانون محور اصلی است و همه باید در برابر آن مطیع باشیم و هرکس توقع و انتظاری دارد باید بر اساس قانون پیگیری کند.
امام جمعه بافق با بیان برخی از معیارهای مقام معظم رهبری در باره انتخابات نشان خاطر کرد: انتخابات یک مساله تعیین کننده د رنظام اسلامی است که رای مردم هم باید بر اساس اصول و معیار هایی باشد که نظام را به تکامل می رساند.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت حضور حماسی و گسترده مردم در انتخابات پیش و روی تصریح کرد: مردم با با آگاهی و شناخت افرادی را انتخاب کنند که متعهد ، آماده و توانایی انجام کار و دیندار باشد و به درد مردم هم بخورد.
سلیمانی با بیان اینکه دشمنان نظام و رسانه های وابسته به آنان برای مایوس کردن مردم برنامه های زیادی دارند افزود: مردم با ردیگر با حضور خود این توطئه هار خنثی می کنند چرا که انتخابات افتخار بزرگی برای نظام و انقلاب است .
امام جمعه بافق با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری نباید انتخابات شهر و روستا را تحت الشعاع قرار دهد گفت: هر دو انتخابات پیش و رو برای نظام از اهمیت بالایی برخوردار است و ملاک در هر دو انتخابات ارزشها و اعتقادات ماست که نباید نادیده گرفته شود.
بافق عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page