55 شعبه أخذ رأی برای برگزاری انتخابات در بافق مشخص شد

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 22 اردیبهشت 1392

در اولین جلسه هیات اجرایی ریاست جمهوری

55 شعبه أخذ رأی برای برگزاری انتخابات در بافق مشخص شد

_MG_9748

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات بافق ، در اولین جلسه هیات اجرایی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با حضور رئیس ستاد انتخابات بافق و اعضای هیات نظارت بر انتخابات در فرمانداری بافق برگزار شد ” علی اصغر رنجبر” با اشاره به نحوه بررسی و تعیین شعب اخذ رای در این دوره انتخابات گفت: با توجه به همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ملاک برای تعیین محل و تعداد شعب، هیات اجرایی ریاست جمهوری است.

رئیس ستاد انتخابات بافق در ادامه گفت: 55 شعبه أخذ رأی برای برگزاری انتخابات در سطح شهرستان بافق پیش بینی شده است

وی با بیان این که از این تعداد، 25 شعبه شهری و 30 شعبه روستایی است، تصریح کرد: از 25 شعبه شهری، 23 شعبه ثابت و 2 شعبه سیار و از 30 شعبه روستایی، 27 شعبه ثابت و 3 شعبه سیار است.

رنجبر با اشاره به اینکه در این دوره 14 روستا به جمع شعب ثابت روستایی افزوده می شوند،گفت: روستاهایی که دارای شورا هستند شعبه اخذ رای آن روستا ثابت می باشد.

وی در پایان جلسه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند “انتخابات 92 مصرع برجسته حماسه سیاسی است” گفت: تلاش همه مسئولان متولی امر انتخابات، در سالی که به فرموده رهبر انقلاب بنام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی معرفی شده برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه در ایران اسلامی با حضور حداکثری و پرشور مردم همیشه در صحنه است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page