یا اصلاح‌طلبان عوض شده‌اند یا هاشمی/ خاتمی با انتقاد از رفسنجانی رئیس‌جمهور شد

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 26 اردیبهشت 1392

عضو ائتلاف پیشرفت انگیزه اصلاح‌طلبان برای حمایت از هاشمی را قابل تامل خواند و گفت: یا اصلاح‌طلبان عوض شده‌اند یا آقای هاشمی عوض شده است؛ دشمنان دیروز دوستان امروز شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامعلی حداد عادل عضو ائتلاف پیشرفت و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از ظهر امروز در نشستی با دانشجویان دانشگاه تبریز با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، تاکید کرد: مردم می‌توانند با شرکت پرشور خود در انتخابات به خلق حماسه سیاسی بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم به عنوان حافظان اصلی نظام در انتخابات پیش رو ضروری است.

حداد عادل تصریح کرد: یکی از نعمت‌های انقلاب اسلامی این است که امروز مردم با اراده خود دولتمردان را انتخاب می‌کنند و خود تصمیم گیرنده سرنوشت کشورشان هستند، این استقلال، کلید حل همه مشکلات است و ما باید برای حفظ آن تلاش کنیم و به سایر کشورها اجازه دخالت در سرنوشت کشور خود را ندهیم.

انگیزه اصلاح‌طلبان از هاشمی تامل برانگیز است

وی در زمینه حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات یازدهم نیز گفت: در این خصوص باید اعتراف کنم که اصلا احتمال اینکه ایشان در انتخابات ریاست جمهوری این دوره شرکت کنند را نمی‌دادم.

حدادعادل گفت: آقای هاشمی با توجه به شرایط فیزیکی آن هم در سن 80 سالگی در شرایطی هستند که بعید می‌دانستم ثبت‌نام کنند.

عضو ائتلاف پیشرفت انگیزه اصلاح‌طلبان برای حمایت از هاشمی را قابل تامل خواند و تصریح کرد: اینکه آقایان اطلاح‌طلب که در دوران خاتمی و مجلس ششم همواره مواضع تندی علیه آقای هاشمی می‌گرفتند امروز چگونه از وی حمایت می‌کنند برای من مهم بوده و جای سئوال دارد.

خاتمی با استفاده از انتقادات به هاشمی رئیس‌جمهور شد/ حالا چطور حمایت می‌کند

وی افزود: وجود گزارش‌ها و نوشته‌های اصلاح طلبان در روزنامه‌های دوران اصلاحات علیه آقای هاشمی و خانواده ایشان منتشر می‌شد نمونه بارز این حرکت اصلاح‌‌طلبان در انتقاد از وی است.

حدادعادل با بیان اینکه انتقادها به آقای هاشمی در جایی پیش رفت که آقای خاتمی از همین امر استفاده کرد و برای خود رای جمع کرد و شد رئیس‌جمهور.

یا اصلاح‌طلبان عوض شدند یا هاشمی

وی گفت: همین حرکت‌ها امروز برای همه سئوال ایجاد کرده است اینکه تا دیروز مخالف کسی باشی اما امروز یار و یاورش شوی تامل برانگیز است یا اصلاح ‌طلبان عوض شدند یا آقای هاشمی چرا که دشمنان دیروز دوستان امروز شده‌اند.

وی تصریح کرد: احتمالی که می‌شود در این خصوص داد این است شاید اصلاح طلبان با توسل به سابقه و شهرت آقای هاشمی می‌خواهند پیروز میدان شده و بگویند اصلاحات دوباره پیروز شد.

حدادعادل در ادامه با اشاره به وضعیت اصولگرایان معرفی کاندیدای واحد را مورد تاکید قرار داد و افزود: بر وحدت اصولگرایان تاکید دارم و در صورت معرفی کاندیدای واحد دیگر افراد این جبهه باید به صورت یک تیم وارد میدان شده و وی را حمایت کنند چرا که این امر اهمیت دو چندان در شرایط کنونی دارد.

عضو ائتلاف پیشرفت در ادامه مردم و کاندیداها را دعوت به رعایت قانون و پایبندی به آن کرد و گفت: اگر اصلاح‌طلبان اشتباهات خود را قبول کرده و به نظام و قانون پایبند باشند می‌توانند در انتخابات ما حضور داشته باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page