روابط عمومی باید به جایگاه واقعی خود ارتقاء یابد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 1 خرداد 1392
مدیرکل روابط عموی استانداری یزد براهمیت وارتقاء جایگاه روابط عمومی در دستگاهای اجرایی تاکید کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، ˈعبدالمجید قائم محمدیˈ در نشست مسوولان روابط عمومی ادارات شهرستان بافق افزود: برای رسیدن به جایگاه واقعی روابط عمومی ها هنوز راه طولانی در پیش است.

مشاور استاندار یزد گفت: مدیران باید این جایگاه را به خوبی بشناسند و با مساعدت و همکاری خود بکوشند تا با ارتقاء روابط عمومی این جایگاه عظیم در سازمان تثبیت شود.

وی روابط عمومی را نبض سازمان دانست و تصریح کرد: هر سازمان که روابط عمومی فعال و کوشا داشته باشد در بحث ارتباطات ،پاسخگویی ، تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم موفق تر است.

قائم محمدی از مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بافق خواست از ارجاع چند کار به طور همزمان به مسوولان روابط عموی خود داری کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد اضافه کرد: هرگاه مسوول روابط عمومی در گیر چند کار در سازمان شوند اکثر امور به صورت ناقص و غیر مطلوب انجام می شود.

فرماندار بافق هم در این نشست با بیان اینکه کار خود را از روابط عمومی آموزش و پرورش آغاز کرده است گفت: این شغل را به خوبی می شناسم و همواره در صدد بررسی مشکلات و یافتن راهکارهای رفع آنها هستم.

ˈ مهدی خاوریˈ با اشاره به اینکه مشکلات روابط عمومی ساختاری است افزود: کاتوزیان پدر علم روابط عمومی هم این مشکلات را داشت ولی تجربه ثابت کرده که علاقمندی به کار همه مشکلات را برطرف می کند.

وی با تاکید بر اینکه باید ساختار اطلاع رسانی تغییرکند تصریح کرد: خط اصلی اطلاع رسانی و تبلیغات را روابط عمومی ها ترسیم می کنند.

فرماندار بافق همچنین نقش روابط عمومی ها را در تبلیغات انتخاباتی کلیدی دانست و افزود: مردم غیور این شهرستان آمادگی دارند همانند سالهای گذشته حماسه ای تاریخی دیگری در ۲۴ خرداد خلق کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page