مردم ایران به بلوغ سیاسی رسیده‌اند / با هیاهو و جنجال نمی‌توان کشور را اداره کرد

دسته: سیاسی , فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
شنبه - 4 خرداد 1392
امام جمعه بافق:
مردم ایران به بلوغ سیاسی رسیده‌اند / با هیاهو و جنجال نمی‌توان کشور را اداره کرد

امام جمعه بافق گفت: در این برهه از زمان مردم ایران به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و می‌دانند که باید به شورای نگهبان و قانون اساسی احترام گذاشت.

خبرگزاری فارس: مردم ایران به بلوغ سیاسی رسیده‌اند / با هیاهو و جنجال نمی‌توان کشور را اداره کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت 13رجب، سالروز میلاد سراسر سعادت حضرت علی (ع) و روز مرد اظهار داشت: شخصیت بزرگ امام علی (ع) حتی در بین روشنفکران هم مورد احترام و توجه است.

امام جمعه بافق با بیان برخی از صفات والای حضرت علی (ع) افزود: ولایت حضرت علی (ع) سپری است که در عرصه قیامت در برابر آتش دوزخ انسان را نجات می‌دهد.

سلیمانی در ادامه سخنان خود با اشاره به ایام اعتکاف و ایام البیض ماه مبارک رجب، این ایام را در فرهنگ غنی اسلام مهم برشمرد و خواهان بهره‌گیری همگان از فیوضات ایام اعتکاف شد.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه شورای نگهبان قانون اساسی کشور عنوان کرد: از آنجا که فقها و حقوقدانان شورای نگهبان از جایگاه بالایی برخوردارند، کسی حق ندارد شورای نگهبان را زیر سئوال ببرد و به تصمیم آنان بی‌احترامی کند.

وی همچنین با اشاره به احراز صلاحیت‌های کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم ایران به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و با حضور خود در انتخابات پیش روی، حماسه سیاسی را رقم می‌زنند.

سلیمانی بیان کرد: نظام و انقلاب همواره با دشمنی‌هایی روبه‌رو بوده است چرا که هرگز تسلیم دشمنان و استعمارگران و استبداد پیشگان نشده و در طول تاریخ انقلاب، هیچگاه از آرمان‌ها دست برنداشته است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: انقلاب و نظام در سایه همین مقاومت‌ها، دستاوردهای زیادی را کسب کرده و به اوج پیشرفت و عزت رسیده است.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سوم خرداد، سالروز حماسه خرمشهر بیان داشت: ولایت پذیری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، فتح بزرگ خرمشهر را رقم زد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام عملیات بزرگی را در این زمینه انجام دادند، یادآور شد: آثار و برکات فتح خرمشهر همواره برای ملت ایران جاودان و ماندگار است.

امام جمعه بافق، فتح خرمشهر را برگ برنده نظام عنوان کرد و افزود: فتح خرمشهر همه معادلات جهانی و قدرت‌های استکباری را بر هم زد و کشور ایران را به یک قدرت بزرگ در جهان تبدیل کرد.

وی عنوان کرد: نظام و انقلاب اسلامی با پیروی از آرمان‌های امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری تداوم دارد و به پیروزی نهایی خواهد رسید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page