نامزدهای شورای شهر و روستا بافق قوانین تبلیغات انتخابات را فرا گرفتند

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 12 خرداد 1392
_MG_0119
به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات بافق، این نشست که با حضور دادستان، فرماندار و رئیس ستاد انتخابات بافق و کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سالن همایش آهنشهر شهرستان بافق برگزار شد ، دادستان بافق با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی دشمن برای خدشه‌دار کردن انتخابات کشور، حساب شده است، از کاندیدای شورای شهر و روستا خواست تا با هوشیاری و بیداری کامل، به برنامه‌ریزی دقیق برای تبلیغات خود بپردازند و با آگاهی در این زمینه از هر گونه کمک ناخواسته به اهداف دشمن خودداری کنند.
“رسول دمیری” مردم‌سالاری در کشور را از ارکان مهم جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: هدف اصلی دشمن، کاهش حضور مشارکت مردم در انتخابات است.
وی خاطرنشان کرد: کاندیدا شدن در شوراها مصداق حضور و خلق حماسه است و برای حماسه‌سازی نیاز به همت کافی و وافی مسئولان در ایجاد فضای سالم با رعایت قوانین و حضور از اشخاص و کاندیداها و بعد از آن حضور مردم و سپس صندوق آرا و شمارش آن است.
دمیری به بیان ویژگی‌های شورا از دیدگاه‌های مختلف از جمله قرآن، مقام معظم رهبری و قانون اساسی پرداخت و گفت: اخلاق انتخاباتی کاندیداها با رعایت قانون و شرع، گامی مهم در رسیدن به اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و تحقق اهداف مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) است.
وی با بیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست، به وظایف نامزدهای شورا در قانون برای تبلیغات پرداخت و گفت: آگاهی، احترام و اجرای این وظایف، نشانه رشد یافتگی سیاسی و اجتماعی افراد و گروه‌های جامعه است و رعایت این قوانین بر همگان لازم است.
دادستان بافق با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شرکت در میدان انجام وظیفه، بازنده‌ای ندارد و همه برنده‌اند، افزود: دستورالعمل‌های تبلیغات انتخابات شوراها باید و نبایدهای انتخابات که در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد، اصول رقابت سالم را به هر کاندید نشان می‌دهد که با رعایت آن از وسوسه افراد سودجو و منافق در این امر حیاتی جلوگیری می‌کند.
رئیس ستاد انتخابات بافق نیز در این جلسه از حضور کاندیداها در خلق حماسه سیاسی تشکر کرد و گفت: با توجه به این سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است، انتخاب اصلح هم تکلیف الهی است» از ایجاد فضای ضد اخلاقی با اعمال و رفتار نامزدها جلوگیری شود.
“علی‌اصغر رنجبر” به معرفی و آشنایی نامزدها به ارکان مسئول در فرآیند انتخابات و ارکان مسئول در اخذ رای و مقایسه دو انتخابات و وظایف هیئت اجرایی در انتخابات و شرایط رای دهندگان و تعداد کل شعب اخذ رای در انتخابات پرداخت و خاطرنشان کرد: این مسئولان از هیچ کوششی در این انتخابات دریغ نخواهند کرد تا برگزاری انتخاب سالم زمینه فعالیت برای افراد انتخاب شده به وجود آید.
وی ایجاد فضای سالم و برگزاری انتخابات با آرامش را وظیفه همه افراد چه مسئولان اجرایی و نامزدها و چه آحاد مردم دانست و گفت: قدرت دولت و هر کشور، مردم آن کشور هستند و مردم با حضور خود در این انتخابات، قدرت خود را یک‌بار دیگر به رخ جهانیان می‌کشند.

رنجبر تصریح کرد: کاندیداها رهبران آینده جامعه خواهند بود و مردم اخلاق سیاسی و انتخاباتی را از رهبران خود می‌آموزند و اخلاق سیاسی و انتخاباتی سالم از ویژگی مهم کاندیداهاست.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page