نقش برجسته قوا در تحقق آرمان‌های امام(ره)

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 13 خرداد 1392

 

نماینده مردم مهریز و بافق بر اهمیت و جایگاه نقش قوا در تحقق بخشیدن به آرمان‌های امام(ره) تاکید کرد و گفت: قوای سه‌گانه باید تلاش کنند که چارچوب‌ها و زیرساخت‌ها را دقیق‌تر مورد توجه قرار دهند و در مسیر صیانت به آنها جدی‌تر باشند.

 

دخیل‌عباس زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دیدگاه امام حاکمیت دین بود، اظهار کرد: امام(ره) معتقد بودند که باید در تمام شئون حاکمیتی مردم احکام شرع مقدس پیاده شده و پاسخگوی امورات حاکمیتی باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش امام (ره) این بود که در جزء جزء امور مردم و حاکمیت احکام اجرایی شود اما اینکه در حال حاضر تا چه اندازه به این مساله جامه عمل پوشانده شده می‌توان گفت که کلیات پیاده شده و چارچوب‌ها بسته شده است.

 

نماینده مردم مهریز و بافق، افزود: اما متاسفانه نقایص زیادی وجود دارد که فاصله هم کم نیست بلکه زیاد است اما مصداق‌ها و ارزش‌ها برای رسیدن به آنچه که مدنظر امام (ره) بوده است تقریبا آماده شده و باید اجرایی شود.

 

زارع‌زاده گفت: آن بخشی که هنوز به آن پرداخته نشده مربوط به زیرساخت‌های جامعه است که باید قوانین کشور دقیق‌تر در این مسیر حرکت کنند و قوای سه‌گانه که نقشی کلیدی را بر عهده دارد به تمامی شئونات اهتمام ورزند.

 

وی همچنین با تاکید بر نقش قوای سه‌گانه در اجرای امور کشور، اظهار کرد: قوا باید تلاش کنند که شئونات و چارچوب‌ها را دقیق‌تر مورد توجه قرار دهند و در مسیر صیانت جدی‌تر باشند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page