حضور افراد متخصص در زمینه عمرانی، معماری و شهرسازی از نیازهای شورای شهر است

دسته: عمومی
۳ دیدگاه
شنبه - 18 خرداد 1392

مهندس محمدعلی فتاحی بافقی، متولد 1350 دارای مدرک کارشناسی عمران و در کارنامه فعالیت هایش عهده دار سمت هایی چون؛ رئیس اداره راه و ترابری بافق از سال  73 تا  78 ، کارشناس طراحی اداره کل راه آهن جنوبشرق و مسئول واحد ساختمان وتاسیسات ایستگاه راه آهن بافق از 79 تا 89، ، مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن مهر کویر بافق، عضو نظام مهندسی ساختمان استان یزد و عضو کمیسیون عمران دوره اول شورای اسلامی شهر بافق، کارشناس معماری وشهرسازی اداره راه وشهرسازی شهرستان بافق از سال 90 بوده است.

 محمدعلی فتاحی، کاندیدای چهارمین دوره شورای شهربافق در گفتگو با «بافق فردا» با اشاره به اهمیت شوارهای اسلامی شهر، عنوان داشت: بنیان گذار فقید انقلاب اسلامی در اوایل پیروزی انقلاب توجه ویژه ای به شوراها داشته و همواره بر تاسیس آن تاکید می نمودند.

0120000000

  مهندس فتاحی، در بیان اهداف حضور در عرصه انتخابات شورای شهر، با اشاره به رشته تحصیلی و سوابق عمرانیش، ادامه داد: با عنایت به اینکه حضور افراد متخصص در زمینه عمرانی_معماری و شهرسازی از نیازهای شورای شهر است و  جلوگیری از ایرادها در طراحی و اجرای برخی  طرح ها و پروژه ها  در کنار سایر اعضای شورا، می تواند در پیشبرد اهداف وبرنامه های مورد نظر تاثیر گذارتر باشد  اینجانب احساس نمودم می توانم با استفاده از تخصص وتجربه خود در جهت نیل به اهداف فوق بخصوص در بعد عمرانی مفید باشم.

 این مهنس عمران، که خدمت مقدس سربازی را نیز از سال 70 تا 72 در فرماندهی مهندسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گذرانده است، افزود: بیش از 20 سال در امور طراحی و نظارت و اجرای واحدهای مسکونی و اداری فعالیت دارم و نظارت طرح توسعه حسینیه ها و موسسات فرهنگی زیادی را در شهرستان بافق به عهده داشتم که از این جمله می توانم حسینیه میانگاه وموسسه فرهنگی بیت الرضا را نام ببرم.

این کاندیدای شورای شهربافق، در زمینه اهداف وبرنامه های مدنظرش، گفت: پیگیری جهت احقاق حقوق از دست رفته مردم در امور مختلف؛ صنعتی، معدنی، اقتصادی، بهداشتی درمانی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی  –ورزشی و غیره از اهداف کلی بنده است.

ارتباط شفاف و مداوم با مردم

وی اضافه کرد: ارتباط شفاف و مداوم با مردم از طریق برگزاری جلسات ماهیانه پرسش و پاسخ از دیگر برنامه هاست.

وی خاطرنشان کرد: گسترش فضای سبز با ایجاد پارکها در نقاط مختلف شهر شامل؛ اراضی با کاربری فضای سبزدر شهرک ها وهمچنین تجهیز سایر پارکهای موجود از دیگر اولویت های بنده است.

این عضو نظام مهندسی بافق، پی گیری وسعی وتلاش جهت گسترش کارگاهها ی تولیدی وخدماتی زود بازده جهت کاهش بیکاری جوانان با هماهنگی ادارات ذیربط را از دیگر اهدافش برشمرد.

 مهندس محمدعلی فتاحی یادآورشد: پیگیری و هماهنگی با سازمان تامین اجتماعی  جهت تسهیل در امر پرداخت اقساطی حق بیمه صدور پروانه ساختمانی از برنامه های مدنظر است .

این کارشناس معماری و شهرسازی، افزود: برنامه ریزی جهت معرفی افرادی که نسبت به رعایت آئین نامه 2800(ساختمان ضدزلزله)اقدام می نمایند به بانکهای عامل ازطرف شورا و شهرداری جهت دریافت وامهای  کم بهره و بازپرداخت دراز مدت از دیگر برنامه هاست.

وی ادامه داد: تعامل و هماهنگی متقابل و قانونی با کلیه دستگاههای اجرائی استان و شهرستان جهت توسعه وآبادانی شهر از دیگر برنامه است.

استفاده از تخصص وتجربه کارشناسان و افراد متخصص بومی و غیر بومی

مهندس فتاحی یادآورشد: استفاده از تخصص وتجربه کارشناسان و افراد متخصص بومی و غیر بومی در امر تشکیل کمیسیونهای مختلف شورای شهر؛ عمرانی، فرهنگی، ورزشی واجتماعی و غیره از  جمله اولویت های برنامه بنده است.

وی گفت:  باید اولویت اتمام طرح های نیمه تمام سطح شهر از جمله؛ خیابان وحشی بافقی، خیابان مهدیه، خیابان مسجدجامع، پارک تفریحی کوهستان، بلوار کشاورز و بلوار ایت الله میر غنی زاده و غیره در رتبه نخست باشد و سپس اجرای طرح های جدی  بر اساس طرح تفصیلی مصوب شهری  را در دستورکار قرار بگیرد

این کارشناس عمران افزود: پی گیری وهماهنگی با مسئولین مربوطه جهت اصلاح مواردی چند از طرح تفصیلی مصوب شهرستان که دارای اشکال می باشد

محمدعلی فتاحی افزود: توجه جدی به معماری وشهرسازی  ایرانی –اسلامی بخصوص در طراحی واجرای میادین وخیابانها ی شهر و همچنین توجه به باسازی بافت فرسوده شهری با ارائه راه حل های تشویقی به ما لکین آن اراضی

وی گفت: توجه ویژه به جایگاه رفیع آستان مبارک امامزاده عبدالله (ع)واستفاده از ظرفیت بالقوه آن جهت زیبا سازی مرکز شهر بخصوص اینکه با اجرای آن می توان تحول چشمگیری را در ابعاد گوناگون شهر شاهد باشیم

 این کاندیدای شورای شهربافق، اضافه کرد: استفاده از نظرات وپیشنهادات عموم شهروندان بخصوص جوانان وبانوان از طریق ایجاد هسته های مشاوره (اتاق فکر )

این فارغ التحصیل عمران افزود: حمایت مادی معنوی از پایان نامه ها –طرح ها –ومقالات دانشجویان وفارغ التحصیلان که قابل ارائه به جشنواره ها و همچنین قابلیت اجرائی را دارند(در جهت پیشبرد اهداف توسعه شهرستان)

مهندس محمدعلی فتاحی گفت: پی گیری جهت برطرف نمودن مسائل ومشکلات مردم از طریق مسولین استان وشهرستان و بخصوص نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی از امور مدنظراست.

این کاندیدای چهارمین دوره شورای اسلامی شهربافق، شعار انتخاباتی خودش را رای آگاهانه، خدمت صادقانه و شهری آباد دانست.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
علیرضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 خرداد 1392 - 1:52 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بپرسید آفای مهندس کار شما در مسکن مهر مشخص است بهتر نیست اول آنجا را تحویل مردم دهید بعد به فکر شورای شهر باشید

شهید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 18 خرداد 1392 - 5:22 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

برای اقای مهندس ارزوی موفقیت دارم

مصطفی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 19 خرداد 1392 - 8:25 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آیا کار شما در مسکن مهر تمام شده که به فکر شورای شهرهستید

You cannot copy content of this page