سنگ آهن بافق هرگز خصوصی نخواهد شد !

دسته: اقتصادی
۸ دیدگاه
دوشنبه - 29 اسفند 1390

مژده و عیدی بزرگ به بافقیهای صبور و ولایتمدار

سنگ آهن بافق هرگز خصوصی نخواهد شد !

استاندار  یزد در مراسم آغاز طرح گاز رسانی به بافق ضمن تجلیل از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار بافق و نیز تشکر و قدردانی از همه کسانی که در ایجاد تمهیدات لازم برای آغاز طرح گاز رسانی به بافق تلاش نموده اند ، خدمت به مردم را شیرین و کاری عبادی بزرگ نام برد و اظهار امیدواری نمود تا طرح گازرسانی به بافق بزودی به سرانجام رسد و مردم عزیز و صبور بافق از این نعمت ارزشمند بهرمند گردند .

مهندس فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که شهرستان بافق یک شهرستان منور در تاریخ انقلاب و اسلام است و اینکه هر چه انقلاب برای مردم بافق زحمت بکشد کم است چرا که این مردم برای انقلاب فداکاری کرده اند چه در مبارزات قبل از انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس  تصریح کرد: اهداء ۳۳۰ شهید ،۹۵ آزاده و ۷۰۰ جانباز بیانگر فداکاری مردم بافق برای انقلاب است.

وی با اشاره به سرمایه اجتماعی فرهیخته ، پیگیر و پرتلاش در بافق ، مردم این شهرستان را مردمی ولایتمدار توصیف کرد که در همه حال پای سختی های نظام ایستاده اند.

مهندس فلاح زاده در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به موضوع مطرح شده در رابطه با خصوصی سازی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق اظهار داشت بنا به آنچه معاونت محترم اول ریاست جمهوری و نیز جناب آقای مهندس جعفری در تماس تلفنی با ایشان اعلام نموده اند شرکت سنگ آهن مرکزی بافق دولتی خواهند ماند و هرگز خصوصی نخواهد شد و دولت در پی آنست تا مدیریت اجرائی این معدن بزرگ را تا سطح سازمان توسعه و نوسازی معادن ارتقاء دهد و لذا شرکت سنگ آهن مرکزی ایران همچنان دولتی خواهد ماند .

 از همه عزیزان خدمتگزار بالاخص استاندار محترم که در راستای تثبیت حقوق مردم این دیار  در خصوص اجرائی شدن طرح گازرسانی به بافق و نیز دولتی ماندن شرکت سنگ آهن مرکزی همت گماشته اند و تلاش آنان برای ابقاء سنگ آهن مرکزی که با تصدی دولت امروز به ثمر نشسته است صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم .

 حبیب حسن زاده بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 29 اسفند 1390 - 8:03 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

خدا کند همین جوری که میگن باشد

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 29 اسفند 1390 - 9:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

بحث بر سر این است که می گن فعلا خارج شده فعلا خارج شده با کاملا خارج شده خیلی فرق می کنه
در ضمن مگر دست استانداره که خارجش کنه یا نکنه
البته فعلا چون شرکت مدیر نداره هرکار بخواهند بالا دستیها انجام می دهند و هیچ تعهدی هم ندارند که سرپرست معدن رو در جریان بگذارند پس زیاد دلتون رو خوش نکنید یه وقت چشم باز می کنید که کار از کار گذشته است

شهریار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 29 اسفند 1390 - 11:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

همش عادت کردیک بد بگیم شاید استاندار اینبار زیر حرفش نزنه بیاید نشون بدیم ما با کسی دشمنی شخصی نداریم فقط با کسی که حق مردم میخوره و مردم بافق را آدم حساب نمی کنه برخورد قاطع میکنیم.
استاندار بسیجی
در راه خدمت خلق
حمایتت می کنیم

فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 29 اسفند 1390 - 6:50 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

اگه ماحرف هیچکسو نخواهیم قبول کنیم وبگیم دروغه اصلازندگی کردن مفهومی نداره پس باید به بالاترین مقام سیاسی استان اعتمادکامل داشته واطمینان داشته باشیم که سنگ آهن خصوصی نمیشه وهمه باهمفکری درجهت بافقی آبادبکوشیم

    هیس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 4 فروردین 1391 - 6:02 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

    آقای فتاحی
    زیاد اعتماد نکن چون تا حالا 5/28 درصد سهام را دادند به صندوق بازنشستگی و اوقاف اگه میخوای مطمئن شی از همون استاندار بپرس. اگه راستش را بگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 29 اسفند 1390 - 9:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

آقا شهریار شما چندتا قولی که استاندار داده و به موقع هم انجام شده بگو تا ما هم شک نکنیم تا یادمان می آید همیشه وعده های سرخرمن شامل بافق و بافقی بوده

بافقي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 - 10:06 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

تماس تلفني بوده ممكن است خط رو خط افتاده باشه بنده خدا بد شنيده توجه كنيد بخشش،لازم نيست اعدامش كنيدو يا بخشش لازم نيست ،اعدامش كنيد و باز توجه كنيد سنگ آهن بافق هرگز خصوصي نخواهد شد؟و يا سنگ آهن بافق هرگز خصوصي نخواهد شد.و …

نداي بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 6 فروردین 1391 - 8:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

به فرض هم كه اينطور باشه مردم چشمهاتون باز باشه تا تقي به توقي خورد ميريم توي صحنه درست مثل سال گذشته

You cannot copy content of this page