دومین طرح از طرح های هشت گانه فولاد استانی به بخش خصوصی واگذار گردید

دسته: اقتصادی
یک دیدگاه
شنبه - 18 خرداد 1392
طرح فولاد چهارمحال و بختیاری که جزء طرح های فولاد استانی بود و در شهرستان سپید دشت استان چهار محال در نزدیکی شرکت ذوب آهن اصفهان در حال احداث می باشد به بخش خصوصی واگذار گردید .
این طرح که از معدود طرح های فولاد استانی در حال اجراست که محصول نهائی آن در واحد ریخته گری مداوم شمش عریض (اسلب) می باشد و تامین کننده مواد اولیه کارخانه ورق خودرو چهارمحال می باشد به شرکت ذوب آهن اصفهان واگذار گردید .ذوب آهن اصفهان که با زیرکی و به هر نحو ممکن از الحاق به صندوق بازنشستگان فولاد گریخت در اقدامی بسیار حساب شده طرح فولاد چهارمحال را خریداری کرد تا بدین گونه سرنوشت دومین طرح فولاد استانی رقم بخورد .
این اقدام که در آینده باعث هم افزایی هر دو واحد می شود آینده طرح فولاد سپید دشت را تضمین کرد .لازم به ذکر است این واگذاری در رسانه ها به صورت رسمی اعلام نشده است ولی در شرکت ذوب آهن جشن تملک این واحد برگزار گردیده است .
طرح فولاد بافق که اولین طرح واگذار شده می باشد با گذشت 25 ماه از زمان واگذاری هنوز واحد احیاء و فولاد سازی آن تعطیل است هر چند در واحد نورد که جزء واگذاری نبوده فعالیت های خوبی انجام گرفته است .
حمیدرضا رنجبر بافقی

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهرداد چوپانی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 29 خرداد 1392 - 12:41 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
این خبر صحت ندارد . لطفا منبع خبر را نیز اعلام فرمایید.

You cannot copy content of this page