زندان، آسایشگاه بازبینی وجود انسان است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 19 خرداد 1392

 

دو تن از نمایندگان مردم استان یزد در مجلس از زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت بازدید کردند.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، “محمدصالح جوکار”، نماینده مردم یزد و صدوق با حضور در استودیو سیمای زندان مرکزی یزد اظهار کرد: خدمات ارزشمندی در زمینه‌های مختلف حرفه‌آموزی، ورزشی و قرآنی برای مددجویان در زندان فراهم شده که با استفاده از این فرصت‌ها می‌توانند گذشته خود را جبران و دوباره به آزادی برسند.

 

وی افزود: هر کدام از مددجویان دارای ظرفیت و توانمندی‌هایی هستند که این‌ها از الطاف و عنایت خداوند بر بندگانش بوده تا از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای رشد و کمال استفاده کنند و حال این فرصت و ظرفیت‌ها در مجموعه‌ای به نام زندان بوجود آمده تا مددجویان گذشته خود را فراموش کرده و به زندگی سعادتمندانه برسند.

 

جوکار، با تقدیر از اقدامات صورت گرفته به خصوص در مدرسه قرآنی این زندان، خاطرنشان کرد: شاید تقدیر خدا این بوده تا این شرایط پیش بیایید که یک سری بندگان نزدیک‌تر شدن به خدای متعال را تجربه کنند و چه بسا افرادی در زندان بودند و هستند که از نظرهای معنوی و مادی از این فرصت استفاده کرده و به رتبه‌های خوبی رسیده‌اند.

 

عضو کمیسیون امنیت مجلس در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد: زندان‌ها در جامعه اسلامی خالی از زندانی و ندامتگاه‌ها زمینه ساز سعادت، رشد و کمال برای مددجویان باشند.

 

 

زندان، آسایشگاه بازبینی وجود انسان است

 

حجت‌الاسلام “دخیل عباس زارع‌زاده” نماینده مردم مهریز، ابرکوه، خاتم و بافق و بهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در جریان بازدید از کانون اصلاح و تربیت یزد گفت: وقتی انسان پای در محیط زندان می‌گذارد، تعجب می‌کند که اینجا زندان است یا دانشگاه و خوشبختانه هیچ خبری از زندان‌های دوران رژیم طاغوت که مردم از آن تصور دارند، نیست.

 

وی ادامه داد: من این محل را زندان نمی‌دانم و فکر می‌کنم اینجا آسایشگاه بازبینی وجود انسان است.

 

این نماینده مجلس خطاب به مددجویان گفت: درست است در ندامتگاه از گذشته خود پشیمان هستید، اما برای آینده خود برنامه‌ریزی کنید و از لحظه لحظه وقت خود استفاده کرده و خود را بسازید.

 

وی همچنین افزود: توبه کنید که توبه مقدس، مقام شهادت را دارد و برای آینده برنامه‌ریزی کنید که وقتی از زندان بیرون آمدید به الگوی موفق و افتخار برای خانواده خود تبدیل شوید.

 

زارع‌زاده از فراهم شدن شرایط اصلاح و تربیت در زندان‌های استان قدردانی کرد و گفت: به برکت خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی، زندان به کارگاه فکر و کار فرهنگی در مسیر سازندگی مبدل شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page