طراحی های اتاق فکر دشمن، منسوخ و ناکام مانده است

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 19 خرداد 1392
جمالی مسئول معاونت سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: در طول چند سال اخیر، طراحان اتاق فکرهای استکبار جهانی با همه توان تلاش کرده اند که برای تحقق اهداف شوم خود، سناریوهایی را طراحی و گام به گام اجرا نمایند اما به مدد و نصرت الهی و با هوشیاری ملت ایران؛ منسوخ و ناکام مانده است.
مسئول معاونت سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بافق

جمالی مسئول سیاسی ناحیه مقاوت بسیج سپاه بافق در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر از بافق با اشاره به انتخابات پیش رو و تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن آن، تصریح کرد: به یقین مردم ایران در 24 خرداد حماسه ساز خواهند شد و این مسئله را خود دشمن نیز می داند.

وی تلاش برای انتخاب اصلح را همچون حضور در انتخابات، مهم و یک حجت شرعی برشمرد و گفت: برای شناخت و تشخیص گزینه اصلح و رای دادن به وی نباید مبتنی بر معیارهای نادرست و یا عدم شناخت و تحقیق و تنها مبتنی بر ظواهر و احساسات و فارغ از معیارهای غیرعقلی عمل نمود.

جمالی اظهار داشت: در واقع اگر کسی مبتنی بر ضوابط شرعی در بررسی افراد عمل کرد و در تشخیص این ضوابط با محوریت عقل عمل نمود و حب و بغض ها و منافع را کنار گذاشت، می توان گفت که انتخابی در طراز حجت شرعی انجام داده است.

معاون سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بافق انتخاب اصلح را موجب تعالی و ارتقای نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در تمامی انتخابات گذشته و همین طور انتخابات پیش رو بر ضرورت انتخاب اصلح تاکید داشته و دارند.

وی افزود: رهبر انقلاب برای جایگاههای مختلف کشور، ویژگی های مختلفی را برشمرده اند اما اعتقاد به نظام اسلامی، مدیریت، کارامدی، شجاعت، ساده زیستی و … از بارزترین ویژگیهای یک انتخاب اصلح چه برای ریاست جمهوری و چه برای شورای شهر می باشد.

جمالی اذعان داشت: در طول چند سال اخیر، طراحان اتاق فکرهای استکبار جهانی با همه توان تلاش کرده اند که برای تحقق اهداف شوم خود در فرصت انتخاباتی پیش رو، سناریوهایی را طراحی و گام به گام اجرا نمایند که الحمدلله به دلیل برخی ضعفهای درونیشان و البته به مدد و نصرت الهی و با بصیرت و هوشیاری ملت ایران؛ منسوخ و ناکام مانده است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه بافق در ادامه بیان داشت: البته تا روز 24 خرداد و حتی پس از آن، همچنان باید هوشیار بود و با دقت اردوگاه دشمن را رصد کرد تا شکست کامل دشمن حاصل آید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page