یکی از اصلی ترین دلائل محروم ماندن بافق نداشتن برنامه است

دسته: سیاسی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 20 خرداد 1392

در ادامه فعالیت تبلیغاتی حمیدرضا فخاری زاده نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بافق در مسجد امام حسین (ع)  به بیان دیدگاهها و راهکارهای برون رفت بافق از محرومیت پرداخت.

فخارزاده با بیان اینکه چرا بافق با این همه سرمایه ای که دارد محروم است و محرومیت از چهره این شهر رخت بر نمی بندد گفت:به نظر بنده یکی از اصلی ترین دلائل محروم ماندن بافق نداشتن برنامه است.

Photo.س-0010

این استاد دانشگاه بیان مشکلات و ارائه نکردن راهکارهای اجرایی را نیز یکی از راههای نامزدهای مختلف مجلس و شورای اسلامی شهر برای اخذ رای و خسته کننده خواند و گفت :تا زمانی که برای آینده در پیش رو برنامه نداشته باشیم ،به فکر سرمایه گذاری بلند مدت از جنبه های مختلف عمرانی ،آموزشی و انسانی نباشیم سرمایه مادیمان از دست می رود و به هیچ دستاوردی نخواهیم داشت.

Photo.س-0011

ارائه برنامه و راهکارها و اقداماتی که انجام خواهد شددر صورت کسب کرسی شورای اسلامی شهر بافق به صورت تیتروار با توضیحاتی اندک اما ساده و دلنشین از مطالب دیگری بود که عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق در مسجد امام حسین(ع) خیابان مهدیه عنوان کرد.

Photo.س-0012

شایان ذکر است شنبه شب نیز فخاری زاده در حسینیه جمعه ها واقع در خیابان مهدیه در جمع هواداران قالی باف که به خاطر حضور خام زارع نماینده زنان این کاندیدای ریاست جمهوری ایران تشکیل شده بود مشکلات شهر و محرومیتهایش را با زارع در میان گذاشته و مورد تحسین حاضرین و نماینده زنان قالی باف در جلسه واقع شد.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page