لباس سبز نشانه رسیدن به پرچم سرخ شهداست/ امید دارم پاسداری برگ زرینی باشد برای روز مبادایم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 23 خرداد 1392

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد؛ سوم شعبان میلاد با برکت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) توسط معمار انقلاب به عنوان روز پاسدار نام گرفته و بدین وسیله افتخاری برای سپاه پاسداران رقم خورده است.

به همین منظور خبرنگار ما به سراغ برخی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج و گردان امام حسین (ع) شهرستان بافق رفته و احساس آنها از پاسدار بودن و نامگذاری روز ولادت اباعبدالله (ع) به عنوان روز پاسدار را جویا شده است.

در ادامه این احساسات را که به تحریر درآمده می خوانید:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق:

سالروز میلاد امام حسین (ع) که به حق روز پاسدار نام گرفته، باعث افتخار سبزپوشان حریم ولایت شده که مولا و مقتدا و رهبر آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان الگوی پاسداران معرفی گردیده است.

همواره ولایت مداری پاسداران پس از توکل به خدا و توسل به چهارده معصوم، رمز موفقیت و سربلندی آنان بوده و خواهد بود.

فرمانده گردان هفتم پیاده امام حسین (ع) شهرستان بافق:

از اینکه پاسدارم بسیار خوشحالم چون پاسداری یک شغل نبوده بلکه یک هدف می باشد، آن هم یک هدف مشخص؛ در رسیدن به این هدف یک راهنما و شاخص بسیار خوب هم وجود دارد و آن هم شخص بزرگواری است که روز پاسدار به نام ایشان مزین گشته و این افتخار بدون شک جز با یک اقتدای با اخلاص به سرور آزادگان عالم حضرت امام حسین (ع) حاصل نمی شود.

پاسداری حقیقتی است که یک پاسدار می تواند با آن به رشد معنوی بالایی برسد.

افتخار این است که در پاسداری، لباس سبز نشانه رسیدن به پرچم سرخ شهداست و شهادت با کلمه ای توصیف نمی شود جز حمایت از ولایت.

مسئول معاونت سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بافق:

از اینکه پاسدارم احساس غرور داشته و حس می کنم این یک عنایت الهی به من بوده و هست. از طرفی خود را لایق این لباس نمی دانم چرا که این لباس مقدس شایسته و برازنده شهدایی بود که در نهایت اخلاص بالاترین سرمایه های خود را در راه اسلام فدا نمودند.

نامگذاری سالروز ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار بالاترین افتخار بوده زیرا بزرگ پاسدار اسلام حضرت ابا عبدالله (ع) می باشند.

مسئول فرهنگی اجتماعی گردان امام حسین (ع) بافق:

آرزویی داشتم بس بزرگ در دل؛ چرا که شنیده بودم روزی اماممان فرمود: ” ای کاش من هم یک پاسدار بودم ” و دریغ از آنکه سن ما یارای حضور در میدان جنگ تحمیلی نبود لذا بر این باور پافشاری داشتم تا بتوانم روزی درک فرموده امام(ره) کنم و اگر نبودم در آن روزها تا در کنار شهدا از معنویت و روح بلندشان که برگرفته از همان امام خوبیها بود، استشمام نمایم؛ لا اقل بتوانم در جایگاه مقدس پاسداری از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای امام و شهدا دفاع نمایم.

امید دارم لباس سبز پاسداری برگ زرینی باشد برای روز مبادایم …

مسئول عملیات ناحیه مقاومت بسیج بافق:

ما را به تب گلوله بسپارید   /   خاکسترمان را به خدا بسپارید

سخت است میان خاک و خون غلتیدن   /   این کار بزرگ را به ما بسپارید

راه ما راه حسین (ع) است …

مسئول نیروی انسانی گردان امام حسین (ع) بافق:

زندگی ما بیمه شده خون شهداست، افتخار می کنم به پاسداری از خون شهدا و انشاالله سرباز شایسته ای برای امام زمان (عج) باشیم.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بافق:

شغل پاسداری شغل انبیای الهی و ائمه اطهار است و گواه آن نامگذاری سالروز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار می باشد لذا امید است همچون آن بزرگان که پاسدار ارزشهای الهی بوده اند، ما نیز بتوانیم در این راه قدم برداریم.

مسئول آموزش و تربیت گردان امام حسین (ع) بافق:

برای یک پاسدار همین افتخار بس که امام خمینی فرمودند: ” ای کاش من هم یک پاسدار بودم ” ؛ پاسداری یعنی حفظ آرمانهای اسلام و انقلاب، یعنی حفظ و حراست از حریم ولایت …

مسئول آماد و پشتیبانی ناحیه بسیج بافق:

از روزی که شغل پاسداری را انتخاب کرده و در لباس سبز مقدس پاسداری، خدمت می نمایم احساس شادمانی و آرامش می کنم چرا که امیدوارم بتوانم از این طریق، راه شهدا و امام شهدا را ادامه دهم.

مسئول آماد و پشتیبانی گردان امام حسین (ع) بافق:

پاسداری از اسلام ممکن نیست مگر با ایمان به خدا و یقین به هدف مقدس اباعبدالله الحسین (ع).

مسئول نیروی انسانی ناحیه مقاومت بسیج بافق:

پاسدار انقلاب اسلامی از آنجا که منتسب به امام حسین (ع) می باشد یک سعادت وصف ناشدنی است و امروز از خدا می خواهیم تا توفیق پاسداری از آرمانهای شهدا را به ما عنایت بخشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۹۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page