پست دامنه وسیعی از خدمات را برای شهروندان فراهم می کند

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 1 فروردین 1391

سرپرست پست بافق

:
پست دامنه وسیعی از خدمات را برای شهروندان فراهم می کند

سرپرست پست بافق گفت: اداره پست دامنه وسیع و گسترده ای از خدمات را برای شهروندان فراهم می کند و کارکنان این مجموعه خدمات متنوعی را به شهروندان ارایه می دهند.
حسین برات خاطرنشان کرد: در سال نود ؛ 945 مورد ارسال تائیدیه تحصیلی، 2340مورد توزیع کارت سوخت و 242 مورد دیگرخدمات کارت سوخت، 3432 مورد توزیع گواهینامه رانندگی، تعداد 2515 فروش مدارک گذرنامه و 405 مورد دفترچه وظیفه عمومی و 380 مورد ثبت نام اینترنتی و 3886 جلد فروش دفترچه دانشگاه ها را داشتیم. وی ادامه داد: 385 ثبت نام مسکن مهر و 1572 مورد توزیع کالا برگ نفت وگازشهری و همچنین توزیع 2538 خرید اینترنتی از دیگر فعالیت های پست بافق است.

وی اضافه کرد: 75 مورد توزیع ابلاغیه ثبت اسناد و توزیع 20000 برشور و آگهی و 1985 کارت مالکیت خودرو و توزیع 110 دفتر پلمپ شده شرکت ها نیز انجام شده است.
سرپرست اداره پست بافق در پاسخ به نحوه تعیین تعرفه و نرخ خدمات محموله ها و مرسوله های پستی گفت: در سالهای اخیر فقط وزن مرسوله پستی ملاک قیمت بود ولی اخیرا نرخ و هزینه دریافتی ترکیبی از وزن و مقصد ارسال دریافت می شود.
حسین برات یادآوری کرد: تقسیم بندی جدید شامل داخل شهری، داخل استانی، استان همجوار و استانهای غیرهمجوار می شود.وی گفت: سرویس پست مستقیم که در این روش کالاها  و خدمات از سوی فرستنده یا تولید کننده به نشانی مخاطبین در بخش یا شهر یا روستای خاصی ارسال می شود، متقابلا مشتریان هم می توانند نظرات خود را برای فرستنده ارسال نمایند.

وی یادآوری کرد: چاپ تمبرشخصی از دیگربرنامه های پست است که اشخاص می توانند طرح یا تصویر موردنظر خود را که میتواند یک اثر تاریخی یا حتی تصویر یک شخصیت و دانش آموز ممتاز باشد را به اداره پست داده و با تکمیل فرم درخواست و ارایه مدارک لازم برای این منظور اقدام نمایند

سرپرست پست بافق با بیان این نکته که پست در دو بخش قبول و توزیع مرسولات فعالیت دارد، گفت: یکی از عمده ترین فعالیت های بخش توزیع ارسال قبوض خدماتی درب منازل شهروندان است.وی اضافه کرد: در سالجاری بیش از 92778 قبض تلفن ثابت و 79506 تلفن همراه توزیع شده است و نزدیک 4500 قبض جی اس ام روستایی را نیز داشته ایم.
حسین برات ادامه داد: خدماتی چون توزیع 1500 سیم کارت نیز  انجام شد است.وی افزود: توزیع مطبوعات از جمله دیگر فعالیت هاست که 21000 عدد در سال نود توزیع شده است


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page