حضور دو هزار هوادار پشت در‌های بسته/ بانوان هم آمده‌اند

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 29 خرداد 1392

حدود دو هزار هوادار تیم ملی با حضور مقابل در‌های ورزشگاه آزادی منتظر ورود به ورزشگاه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شد با یک بازی خوب و هوادارپسند با شکست کره جنوبی به عنوان تیم اول مستقیم راهی جام جهانی شود از همین رو قرار است ساعت 17 امروز مراسم تقدیر از این ملی‌پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

* در حال حاضر حدود دو هزار هوادار و خودروهایی که پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران را بر روی خود نصب کرده‌اند پشت درهای بسته ورزشگاه آزادی مقابل در غربی و شرقی هستند که در بین آنها حدود 70 خانم نیز دیده می‌شود.

* در حال حاضر رفت و آمد در اطراف ورزشگاه آزادی بسیار روان است و با توجه به تمهیدات نیروی انتظامی مشکلی بابت ترافیک وجود ندارد.

* عکس بازیکنان تیم ملی به همراه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در اطراف ورزشگاه نصب شده و با شعارهایی پیروزی تیم ملی مقابل کره جنوبی تبریک گفته شده است.

* همچنین هواداران فوتبال کشورمان در مقابل ورزشگاه در حال حاضر مشغول به شادمانی و خواندن سرود قهرمانی هستند. این در شرایطی است که ورود خبرنگاران با کارت‌های مخصوص سازمان لیگ بلامانع است.

* فروش پیراهن بازیکنان تیم ملی و مخصوصا رضا قوچان‌نژاد و پلاکارد‌های بزرگی با عکس کی‌روش در اطراف ورزشگاه دیده می‌شود. * نیروی انتظامی نیز در حال حاضر آماده استقرار در ورزشگاه آزادی است تا مقدمات ورود هواداران به داخل استادیوم مهیا شود. * ماموران راهنمایی و رانندگی نیز در حال حاضر در اطراف ورزشگاه بزرگ آزادی مستقر هستند. این مراسم ساعت 17 امروز برگزار خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page