اراده و خودباوری زمینه‌ساز اعتلای جوانان است

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 30 خرداد 1392

فرماندار بافق گفت: جوانان با اراده و خودباوری زمینه‌ساز پیشرفت و اعتلای خود و جامعه را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، مهدی دهقان خاوری در نشست جوانان پیروان ولایت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) نامگذاری ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) به نام روز جوان را نشان از اهمیت دادن به شخصیت، مقام و منزلت جوانان دانست.

وی اظهار داشت: ارتقای ارزش‌‌های متعالی و روحیه فداکاری و ایثار در نسل جوان، زمینه‌‌ساز بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی است و امید به آینده جوانان و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی در بین جوانان را افزایش می‌دهد.

دهقان خاوری با اشاره به خلق و خوی حضرت علی اکبر (ع) افزود: رفتار و حرکات و ادب و متانت آن حضرت در حد اعلا بود به نحوی که رفتار ایشان یادآور حرکات و رفتار پیامبر خدا (ص) بود و همین سبب می‌شد تا در چهره او شخصیت پیامبر (ص) را مشاهده کنند.

وی با تاکید بر ضرورت پیروی نسل جوان از آموزه‌های آن حضرت خاطرنشان کرد: امیدواریم تمام جوانان این مرز و بوم با تاسی از زندگی حضرت علی‌اکبر(ع) و الگوپذیری از شخصیت ایشان همواره ادامه ‌دهنده راه وی باشند.

فرماندار بافق خودباوری و اراده جوانان را زمینه پیشرفت و اعتلای آنان عنوان کرد و گفت: شرط موفقیت در تمامی مراحل زندگی، هدایت و توجه ویژه پروردگار است و این توفیق جز با داشتن اخلاص برای خدا و اراده جوانان به دست نمی‌آید.

دهقان خاوری با بیان برخی از علل موفقیت فرهیختگان و نخبگان در کشور تصریح کرد: اراده و توکل به خداوند مهم‌ترین عاملی است که جوانان باید با توجه به آن قله‌های پیشرفت و سعادت را طی کنند.

در این نشست شرکت کنندگان برخی از مشکلات خود را در زمینه برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت، تحصیلات و… را با فرماندار بافق در میان گذاشتند که خاوری قول پیگیری داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
کارگر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 31 خرداد 1392 - 11:56 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام جناب قاسم زاده در خیابان یه بنر بزرگ از یه جوان بافقی دیدم که به تیم ملی جوانان راه پیدا کرده ولی خبرش را در سایت شما ندیدم که جای تعصف دارد. آقای شریعتی جزستانی به ایشان و تمام ورزشکاران بافق تبریک میگویم صحبتم به مدیر عامل سنگ آهن است جناب مدیر این پیشرفت و انتخاب شما هم دخیل بودید با زمینه سازی فوتبال لیگ یک در بافق ولی ای کاش به حرف این و آن گوش نمیکردید و این تیم را نگه میداشتید تا در سالهای بعد بیشتر از این اثراتش را ببینیم ، درست است خیلی ها اعتراض داشتند که حیف و مبل صورت گرفته و … بهتره که به دور دستها نگاه کنیم و آینده شهر و دیار خود را ببینیم در همان سال نخست کاظمیان در لیگ بازی کرد و این خیلی عالی بود بهتر بود به حرفهای سال قبل خود فکر میکردید شما تیم را برای یک سال نیاوردید ولی چه شد که تسلیم شدید ……..

You cannot copy content of this page