پذیرش دو مقاله از پژوهشگر شرکت سنگ آهن مرکزی در3rdAnnual Clean Energy Conference

دسته: علمی - پزشکی
یک دیدگاه
شنبه - 1 تیر 1392

پذیرش دو مقاله از پژوهشگر شرکت سنگ آهن مرکزی در3rdAnnual Clean Energy Conference

مقالات احسان فتوحی بافقی به عنوان پژوهشگر شرکت سنگ آهن و مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی در سومین کنفرانس سالانه انرژی پاک (3rdAnnual Clean Energy Conference) با عناوین ” به سازی    هندسه ی آب شیرین کن خورشیدی لوله ای با استفاده از مدل سازی عددی” و ” شبیه سازی عددی انتقال جرم و حرارت جابجایی طبیعی آرام داخل آب شیرین کن خورشیدی یکطرفه “بعد از طی مراحل داوری، پذیرش گردید. لازم به ذکر است این کنفرانس در روزهای 16 و 17 تیرماه در پژوهشکده انرژی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برگزار می شود و احسان فتوحی بافقی به منظور تشریح شفاهی کارعلمی- پژوهشی خود در این کنفرانس شرکت خواهد کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
یک بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 1 تیر 1392 - 11:26 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

یا سلام
مدیر محترم بافق فردا در صورت امکان جهت تنویر افکار عمومی و پاسخ به عده ای روشنفکر که در آبان ماه 90 مجلس سخنرانی استاد دانشمند را بر هم زده و باعث بی آبرویی برای بافق شدند در ج نمائید:
سپید پر رنگ شنبه اول تیر با دعوت از حجت الاسلام و المسلمین مهدی دانشمند به بررسی آداب انتظار در غیاب امام عصر (عج) می‌پردازد.
ه گزار ش روابط عمومی شبکه دو سیما، تهیه کننده سپید پر رنگ با اعلام این خبر گفت: مهدی دانشمند ‌صدای آشنایی برای نوجوانان است، بسیاری از فایل‌های صوتی این حجت الاسلام بلوتوث شده و دست به دست در بین نوجوانان می‌چرخد، بسیاری با صدای او آشنا هستند اما حالا قصد داریم نوجوانان را با چهره این بزرگوار آشنا کنیم.
الهه بهبودی افزود: این حجت الاسلام شنبه اول تیر میهمان برنامه سپید پر رنگ می‌شود تا از آداب انتظار در زمان غیاب امام زمان (عج) برای مخاطبان خود بگوید.
http://www.tv2.ir/fa/news/48293
لازم به ذکر است این برنامه بمدت یک ساعت زنده از شبکه دو پخش گردید

You cannot copy content of this page