احتمال آغاز به کار شورای چهارم از 25 تیر

دسته: اخبار ایران
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 4 تیر 1392
شهردارآنلاین: رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور از بررسی دو فوریت آغاز به کار شورای شهر تهران از 25 تیرماه خبر داد گفت: بر اساس قانون آغاز به کار رسمی شورای چهارم شهر و روستا 12 شهریور ماه و یک ماه بعد از تنفیذ حکم ریاست جمهوری است .
 محمدجواد کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح دو فوریت آغاز به کار شورای شهر چهارم در تاریخ 25 تیرماه از سوی نمایندگان تهران گفت: این دو فوریت فردا در صحن علنی  مجلس بررسی می شود .

وی ادامه داد: بر اساس قانون شوراهای شهر و روستا یک ماه بعد از تنفیذ ریاست جمهوری یعنی 12 شهریورماه آغار خواهد شد.

این عضو کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اولویتهای شورای چهارم گفت: با توجه به بودجه 12 میلیارد تومانی شهر تهران، اعضای شورا باید برنامه هایی دقیقی در خصوص هزینه کرد این اعتبارات به خصوص در بخش اعتبارات سرمایه ای داشته باشند .

کولیوند با بیان اینکه توسعه حمل و نقل عمومی مهمترین نیاز شهر تهران است گفت: توسعه مترو،ارتقای خدمات رسانی در بخش اتوبوسرانی و… از مهمترین نیازهای شهروندان تهرانی است .

وی با اشاره به برخی اظهار نظرها در خصوص خلاء های قانونی که درحوزه شوراها وجود دارد گفت: قوانین مطرح شده  در قانون اساسی در خصوص شوراها محکم و مشخص است آن چه سبب ایجاد مشکلات در شوراها می شود تعامل با استانداری ها است . اعضای شورای شهرو روستا باید جلساتی را با استانداری برگزار کنند تا با هماهنگی بیشتری به نیازهای شهروندان پاسخ دهند


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page