جاده صاف کردن برای حمله به استاد !

دسته: سیاسی
۳ دیدگاه
چهارشنبه - 5 تیر 1392
دیروز مصاحبه ای را از آقای غرویان مطالعه کردم که درست را با غلط ، انصاف را با بی انصافی ، حق را با باطل آمیخته بود و ظاهراً محترمانه ولی واقعاً بی ادبانه راه را برای حمله به استاد خود صاف کرده بود و امروز دیدم حمله صورت گرفته است و قطعآ فردا و فرداها هجوم همه جانبه انجام خواهد گرفت بنده هیچ وقت توفیق شاگردی آیت الله مصباح را نداشتم و کم و بیش با افکار ایشان آشنایم و با توجه به دنیای طلبگی گاهی نیز به آن نقدی نیز داشته ام اما نمی دانم امثال غرویان هیچ وقت آداب المتعلمین را خوانده اند یا رساله حقوق امام سجاد(ع) را در مورد حق استاد دیده اند اگر مطالعه کرده باشند می دانند که این مصاحبه درست نبود گرچه قبلاً نیز در موضوعات دیگری غرویان مطالبی ابراز کردند و بعد حرفشان را پس گرفته اند .
بنده شاگرد مصباح نبوده ام اما این قدر می دانم که ایشان دارای مبانی درستی است که مورد تأیید امام و علامه طباطبایی و آیت الله خامنه ای است .
بعضی این روزها به دنبال تسویه حساب با ایشان هستند چرا آقای غرویان جاده صاف کن می شود ؟ اگر شما  توانستید جامعه را همفکر خود کنید چرا دیگر خنجر می کشید؟ چرا بعد از هر لذتی که مردم آن را پدید می آورند عده ای می خواهند با نام های مختلف به کام تلخ کنند؟
آری مگر نمی دانید مردم همه بزرگانشان را با هم می خواهند به دنبال حذف هیچ کدام نیستند و خطاهایشان را نیز به موقع گوشزد کرده و می کنند هاشمی باشد مصباح باشد خاتمی یا احمدی نژاد.
بیایید مانند مردم باشید مردم اعتدال را پسندیدند تا به هم حمله نکنید تا روزنامه ای به اسم نقادی بزرگی را مورد هتک قرار ندهد و تا…

احمد علیزاده فلاح


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها:
دیدگاه ها
احمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 تیر 1392 - 7:32 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

استاد بعضی وقتها با چشم باز زیرآبی میرن اینبار اصلحشان چقدر رای داشت

محسن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 تیر 1392 - 11:38 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

آقای حجت السلام اگه جلوی اصول گراین خودسر و تندرو و چپی های تندرو گرفته شود تا اعتدال برقرار شود در نتیجه مشکل مملکت به راحتی قابل حله.

رهگذر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 5 تیر 1392 - 12:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

لطفا لینک مصاحبه آخوند غرویان را هم بگذارید.

You cannot copy content of this page