رئیس هلال احمر بافق پیشنهاد کرد:ایجاد تیم مقابله با حوادث ریلی در بافق

دسته: علمی - پزشکی , عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 5 تیر 1392

 

محمد رضا فتاحی در گفت و گو با «بافق فردا» عنوان داشت: شهرستان بافق در یک شاه راه ریلی  و  یک پنج راه ریلی  منحصر به فرد در کشور قرار دارد و این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است.

DSCF10000001517

رئیس جمعیت هلال احمربافق ادامه داد:  با توجه به حوادث به وجود امده در خطوط ریلی کشور که حتی چندی پیش در استان یزد  نیز شاهد  بودیم، به نظر بسیار مهم می رسد که جمعیت هلال احمر به عنوان پیشرو  تیمی متشکل از تنی چند از امدادگران و پرسنل مجموعه کارخانه جات در راه اهن اموزش دهدتاهمانند تیم های تخصصی امداد و نجات در «جاده» و  «کوهستان» و سایر موارد،  به عنوان تیم تخصصی امداد و نجات ریلی، امادگی و توانایی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی را کسب نماید.

DSCF100000001693

این مسئول اضافه کرد:  در این راستا به منظور ارائه خدمات امدادی می طلبد که مسئولین امر  کمک و حمایت خود را از جمعیت هلال احمر شهرستان دریغ ننمایند تا با حمایت این عزیزان  در بحث خدمات امداد و نجات ریلی در کشور پیشرو باشیم.

محمدرضافتاحی در پایان خاطر نشان کرد : جوانان و افراد خوش فکر که همگی دارای توانایی های بسیار هستند بطور حتم ما را در راه رسیدن به این  هدف مهم استوار خواهند نمود.

گفتگو: محمدعلی صادقی شادکام

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page